dzienniki

Dzienniki tracą reklamy. „Gazeta Polska Codziennie” w dół o dwie trzecie

Dzienniki tracą reklamy. „Gazeta Polska Codziennie” w dół o dwie trzecie

„Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” zarobiły więcej z reklam. Mocno w dół „GPC” i „Super Express” (Top10)

„Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” zarobiły więcej z reklam. Mocno w dół „GPC” i „Super Express” (Top10)

Empik przestał sprzedawać dzienniki. Zainteresowanie tylko malało

Empik przestał sprzedawać dzienniki. Zainteresowanie tylko malało

Wpływy reklamowe „DGP” zmalały o połowę. Mniej zarobiły też „Super Express” i „Gazeta Polska Codziennie”

Wpływy reklamowe „DGP” zmalały o połowę. Mniej zarobiły też „Super Express” i „Gazeta Polska Codziennie”

„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę

„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę

„Gazeta Polska Codziennie” wyprzedziła reklamowo „Fakt”. Zyskały też „Rzeczpospolita” i „DGP”

„Gazeta Polska Codziennie” wyprzedziła reklamowo „Fakt”. Zyskały też „Rzeczpospolita” i „DGP”

„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)

„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)

„Gazeta Polska Codziennie” z największym wzrostem wpływów reklamowych wśród dzienników, w dół przychody „Gazety Wyborczej” „Super Expressu”, „Faktu” i „Pulsu Biznesu” (Top10)

„Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)

Sobotnie wydania gazet zamykane wcześniej niż piątkowe

Sobotnie wydania gazet zamykane wcześniej niż piątkowe

„Gazeta Polska Codziennie” podwoiła wpływy reklamowe, mocno w górę także „Super Express” i „DGP”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Papierowa sprzedaż amerykańskich gazet mocno w dół. 30 procent spadku w ciągu dwóch lat
Papierowa sprzedaż amerykańskich gazet mocno w dół. 30 procent spadku w ciągu dwóch lat
Matea Gold i Philip Rucker pokierują działem krajowym „The Washington Post”
Kantar: Poniedziałkowe reklamy Orlenu w dziennikach warte 3,7 mln zł
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
Szefostwa amerykańskich dzienników bardziej zróżnicowane. Jedna trzecia białych mężczyzn na czele największych newsroomów
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
SE.pl, PB.pl i Parkiet.com ze spadkami - zyskały Polskatimes.pl i Gazetaprawna.pl
Koronawirus uderza w sprzedaż amerykańskich gazet. „USA Today” w dół o 60 procent
Koronawirus uderza w sprzedaż amerykańskich gazet. „USA Today” w dół o 60 procent
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Zdrożały „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, „Parkiet” i dzienniki Polska Press
Wpływy „Gazety Wyborczej” z  reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały o 40 proc., w górę „GPC”, „DGP” i „Fakt” (Top10)
Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały o 40 proc., w górę „GPC”, „DGP” i „Fakt” (Top10)
Fakt.pl na czele portali dzienników. Zyskały witryny „DGP” i „PB”, w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl
Fakt.pl na czele portali dzienników. Zyskały witryny „DGP” i „PB”, w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl
Cięcia w lokalnych redakcjach Polska Press Grupy, związkowcy protestują
Wyborcza.pl i Polskatimes.pl w górę, Przegladsportowy.pl ze spadkiem. SE.pl ma 9 mln użytkowników (serwisy dzienników)
SE.pl przed Fakt.pl i Wyborcza.pl, w dół PrzegladSportowy.pl i GazetaPrawna.pl (serwisy dzienników)
Gazety na majówkę. 2 maja nie ukażą się „Dziennik Gazeta Prawna”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
Dziennik „Financieele Dagblad” z nagrodą European Newspaper Award. Autorem makiety polski grafik Jacek Utko
„The New York Times” i ponad 200 gazet w USA opublikuje artykuły o atakach Donalda Trumpa na wolne media
„The New York Times” i ponad 200 gazet w USA opublikuje artykuły o atakach Donalda Trumpa na wolne media
Serwisy dzienników: na czele Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl, w dół Wyborcza.biz i Gazetaprawna.pl
Włoskie dzienniki „La Repubblica” i „La Stampa” mogą zostać połączone
„Fakt” nowym liderem czytelnictwa wśród dzienników, „Gazeta Wyborcza” traci
“Gazeta Wyborcza” drożeje, a konkurenci nie
Wszystkie dzienniki z mniejszą sprzedażą kioskową, „Fakt” liderem
“Rzeczpospolita”, “Przegląd Sportowy” i “Fakt” z coraz niższą sprzedażą
Dzienniki tracą, “Rzeczpospolita” poniżej 100 tys. egz.
Dzienniki zyskały widzów w lipcu, “Teleexpress” liderem
Które pisma są liderami pod względem czytelnictwa?
'Wyborcza', 'Tele Tydzień', 'Twój Styl' i 'Viva!' liderami swoichsegmentów