SE.pl, PB.pl i Parkiet.com ze spadkami - zyskały Polskatimes.pl i Gazetaprawna.pl

Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich liderem zasięgowym pozostaje portal „Super Expressu”, który w kwietniu miał 7 proc. użytkowników mniej niż w marcu. Procentowo jeszcze więcej straciły witryny „Pulsu Biznesu” i „Parkietu”, natomiast duże wzrosty osiągnęły Polskatimes.pl i Gazetaprawna.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kwietniu br. portal „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 10,74 mln internautów, co dało 36,8 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Po ponad 8,5 mln użytkowników miały Wyborcza.pl (Agora) i Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Pierwszy portal zanotował 8,83 mln odwiedzających i 30,26 proc. zasięgu, a funkcjonująca jako jego dział gospodarczy Wyborcza.biz miała 3,28 mln internautów i 11,23 proc. zasięgu. Natomiast witryna „Faktu” przyciągnęła 8,65 mln użytkowników, co dało 29,63 proc. zasięgu.

W serwisach „Gazety Wyborczej” od ponad 7 lat obowiązuje subskrypcyjny system dostępu do treści, na koniec marca br. korzystało z niego 259,6 tys. użytkowników, o 41,7 tys. więcej niż rok wcześniej. Na Fakt.pl podobny system wprowadzono w sierpniu ub.r., a w serwisie także wydawanego przez RASP „Przeglądu Sportowego” (miał w kwietniu 1,32 mln użytkowników i 4,54 proc. zasięgu) - w grudniu ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rasp-przed-wirtualna-polska-facebook-w-gore-netflix-ze-spadkiem-mediapanel-z-kwietnia,7170194792826497a ##

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło 4,6 mln internautów, zapewniając 15,77 proc. zasięgu. „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) ma trzy witryny: Gazetaprawna.pl zanotowała 3,44 mln użytkowników i 11,79 proc. zasięgu, Dziennik.pl - 3,07 mln użytkowników i 10,52 proc. zasięgu, a Forsal.pl - 1,65 mln odwiedzających i 5,66 proc. zasięgu.

Polskatimes.pl (Polska Press) odwiedziło 2,24 mln internautów, co przełożyło się na 7,68 proc. zasięgu. Serwis „Pulsu Biznesu” PB.pl (Bonnier Business Polska) zanotował 943,5 tys. użytkowników i 3,23 proc. zasięgu, a witryna „Parkietu” (Gremi Media) - 431,6 tys. użytkowników i 1,48 proc. zasięgu.

grafika

W porównaniu z marcem na SE.pl ubyło 804,2 tys. internautów, to 7 proc. w dół. Witryny z kolejnych miejsc zanotowały mniejsze spadki: Wyborcza.pl straciła 50,5 tys. użytkowników (0,6 proc.), Fakt.pl - 357,7 tys. (4 proc.), a Rp.pl - 209,3 tys. (4,3 proc.).

Procentowo jeszcze bardziej zmalały wyniki serwisów „Pulsu Biznesu” i „Parkietu”. W pierwszym ubyło 230,7 tys. internautów (19,6 proc.), a w drugim 97,2 tys. (18,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-gazety-luty-2021-gazeta-wyborcza-rekordowy-spadek,7170350952130689a ##

Wyborcza.biz zanotowała spadek o 31,1 tys. użytkowników (0,9 proc.), a Dziennik.pl - o 135,4 tys. (4,2 proc.).

Za to na Gazetaprawna.pl liczba internautów zwiększyła się o 491,8 tys. (16,7 proc.), a na Polskatimes.pl - 392 tys. (21,2 proc.).

Forsal.pl osiągnął wzrost o 76,5 tys. użytkowników (4,8 proc.), a Przegladsportowy.pl - o 38,2 tys. (3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji