PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
WPP sprzedaje 60 proc. udziałów w firmie Kantar. Zarobi na tym 3,1 mld dolarów
Polkomtel wydał na reklamy dwa razy więcej niż Orange, T-Mobile obciął budżet o 26 proc.
BrandZ 2019: Amazon najcenniejszą marką świata, koniec wieloletniej dominacji Apple i Google
BrandZ 2019: Amazon najcenniejszą marką świata, koniec wieloletniej dominacji Apple i Google
Link4 ze srebrną Panterą Kantara za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej
Dziennikarze o sondażach z rozbieżnymi wynikami PiS i KE: w dniu wyborów komuś będzie wstyd
RMF FM w I kwartale br. zarobiło na reklamach ponad dwa razy tyle co Radio ZET (Top10)
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe mimo niedzielnego zakazu handlu, liderem Lidl (TOP5)
Kantar wprowadził Marketplace – platformę oferującą dane na żądanie
Różnice w sondażach Kantar Polska opublikowane w TVN i w „Polityce”. „Zbieg pewnych okoliczności"
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
Kantar łączy wszystkie swoje firmy i usługi pod jedną marką
Kantar łączy wszystkie swoje firmy i usługi pod jedną marką
Aflofarm liderem wydatków na reklamy w branży farmaceutycznej w 2018 roku
Aflofarm liderem wydatków na reklamy w branży farmaceutycznej w 2018 roku
Kobiety niezadowolone ze stereotypowego przedstawiania ich w reklamach. Inaczej sądzą marketerzy
Kobiety niezadowolone ze stereotypowego przedstawiania ich w reklamach. Inaczej sądzą marketerzy
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Seniorzy istotnymi konsumentami, wciąż niedoceniani przez reklamodawców
Seniorzy istotnymi konsumentami, wciąż niedoceniani przez reklamodawców
TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL