PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Alexis Nasard nowym globalnym CEO Kantara
Sześć na dziesięć polskich firm ścięło wydatki na marketing w dobie Covidu. Co druga wstrzymała inwestycje
Sześć na dziesięć polskich firm ścięło wydatki na marketing w dobie Covidu. Co druga wstrzymała inwestycje
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
Danae i EU-Consult z Grupą BST będą realizować badania społeczne dla Kancelarii Premiera
Wpływy WPP zmalały o 12 proc. 2,5 mld funtów straty wskutek odpisów, będzie dywidenda
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół budżety Lidla, Biedronki i Polkomtelu (Top10)
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół budżety Lidla, Biedronki i Polkomtelu (Top10)
Lidl i Biedronka mniej na reklamy. 22-krotny wzrost budżetu Aldi (Top5)
Firmy badawcze wracają do realizacji badań face-to-face
Kantar, Ipsos, ARC Rynek i Opinia w przetargu Kancelarii Premiera na badania społeczne
Lidl obciął wydatki reklamowe o 35 proc., a Biedronka o 19 proc., NeoNet je podwoił
Andrzej Duda i Rafał Trzaskowski w walce o fotel prezydencki idą łeb w łeb. O zwycięstwie przeciwnika może zdecydować błąd jednego z nich (opinie)
Andrzej Duda i Rafał Trzaskowski w walce o fotel prezydencki idą łeb w łeb. O zwycięstwie przeciwnika może zdecydować błąd jednego z nich (opinie)
Mateusz Galica po 20 latach odszedł z Kantara, rusza z butikiem doradczym Lata Dwudzieste
Mateusz Galica po 20 latach odszedł z Kantara, rusza z butikiem doradczym Lata Dwudzieste
Amazon znów najcenniejszą marką świata. Mocno w górę Netflix i Instagram, w dół Facebook. W rankingu po raz pierwszy znalazł się TikTok (TOP 100)
Amazon znów najcenniejszą marką świata. Mocno w górę Netflix i Instagram, w dół Facebook. W rankingu po raz pierwszy znalazł się TikTok (TOP 100)
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane
W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)
W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)
Nowe trendy na czas "nowej normalności": e-handel, lokalność i zwracanie uwagi na ceny
Polacy niechętnie wrócą do centrów handlowych
Polacy niechętnie wrócą do centrów handlowych
Amazon i Alibaba najcenniejszymi markami w branży handlu na świecie
Amazon i Alibaba najcenniejszymi markami w branży handlu na świecie
Marki w czasie pandemii. Konsumenci nie chcą, by promowały się na koronawirusie
Marki w czasie pandemii. Konsumenci nie chcą, by promowały się na koronawirusie
Agata Matuszewska business unit managerem w Open Research
Agata Matuszewska business unit managerem w Open Research
Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)
Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)
Lotos zwiększył wydatki na reklamy stacji paliw z 1,2 mln zł do 30,6 mln zł, a Shell zredukował je z 16,8 mln zł do 1,6 mln zł (Top5)
Lotos zwiększył wydatki na reklamy stacji paliw z 1,2 mln zł do 30,6 mln zł, a Shell zredukował je z 16,8 mln zł do 1,6 mln zł (Top5)
Właściciel Biedronki zwiększył wydatki reklamowe mocniej niż Lidl, liderem Aflofarm (Top10)
Właściciel Biedronki zwiększył wydatki reklamowe mocniej niż Lidl, liderem Aflofarm (Top10)
Kantar: rynek mediów w 2020 roku pod znakiem "paradoksu cyfrowego"
Polacy są zagubieni w kwestii zmian klimatu
Polacy są zagubieni w kwestii zmian klimatu
Będzie rosła rola social mediów i wideo online w reklamie w 2020 roku (analiza)
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam, Aflofarm na czele marketerów (Top10)
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam, Aflofarm na czele marketerów (Top10)
Sigma BIS - wspólna spółka marketingowa Orlenu i PZU - ma obsługiwać także inne firmy
Sigma BIS - wspólna spółka marketingowa Orlenu i PZU - ma obsługiwać także inne firmy
Nike najcenniejszą marką odzieżową. Jej wartość osiągnęła 47,4 mld dol.
Nike najcenniejszą marką odzieżową. Jej wartość osiągnęła 47,4 mld dol.
McDonald’s najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ
McDonald’s najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ