Byli eksperci Meta i Snap przechodzą do Kantara

Kantar powołuje byłych dyrektorów Meta i Snap do głównego zespołu menedżerskiego, aby przyspieszyć transformację opartą na AI. Alvin Bowles obejmuje stanowisko chief client officer, a Ty Ahmad-Taylor - stanowisko chief product oficera.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Byli eksperci Meta i Snap przechodzą do Kantara
Ty Ahmad-Taylor, Alvin Bowles

Alvin Bowles dołącza do agencji badawczej Kantar, obejmując stanowisko chief client officer. Przez ostatnie 10 lat pracował w Meta, współpracując z kluczowymi osobami odpowiedzialnymi za decyzje dotyczące wiodących światowych marek, a ostatnio był wiceprezesem Global Business Group w Meta dla kontynentu amerykańskiego.

Z kolei były wiceprezes Snap Inc. ds. rozwoju produktów Ty Ahmad-Taylor dołącza do zespołu Kantar jako chief product officer.

Obaj podlegają bezpośrednio Paulowi Zwillenbergowi, dyrektorowi generalnemu (CEO) Kantar.

Kantar to lider branży, jeśli chodzi o przenoszenie działań do środowiska marketingowego w pełni opartego na sztucznej inteligencji – od projektowania badań i danych syntetycznych aż po zaawansowane pomiary kreacji reklamowych i skuteczności działań marketingowych. Takie podejście jest priorytetem dla naszych klientów, a także dla naszej firmy, ukierunkowanej na trwały wzrost. Zatrudnienie dwóch dyrektorów z tak ogromnym doświadczeniem jest dowodem na to, że zamierzamy być liderami marketingu nowej generacji.

mówi Paul Zwillenberg

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"