Alvin Bowles dołącza do agencji badawczej Kantar, obejmując stanowisko chief client officer. Przez ostatnie 10 lat pracował w Meta, współpracując z kluczowymi osobami odpowiedzialnymi za decyzje dotyczące wiodących światowych marek, a ostatnio był wiceprezesem Global Business Group w Meta dla kontynentu amerykańskiego.
Z kolei były wiceprezes Snap Inc. ds. rozwoju produktów Ty Ahmad-Taylor dołącza do zespołu Kantar jako chief product officer.
Obaj podlegają bezpośrednio Paulowi Zwillenbergowi, dyrektorowi generalnemu (CEO) Kantar.
Kantar to lider branży, jeśli chodzi o przenoszenie działań do środowiska marketingowego w pełni opartego na sztucznej inteligencji – od projektowania badań i danych syntetycznych aż po zaawansowane pomiary kreacji reklamowych i skuteczności działań marketingowych. Takie podejście jest priorytetem dla naszych klientów, a także dla naszej firmy, ukierunkowanej na trwały wzrost. Zatrudnienie dwóch dyrektorów z tak ogromnym doświadczeniem jest dowodem na to, że zamierzamy być liderami marketingu nowej generacji.












