Kamil Michalski: z Ipsosu do Kantar Insight Poland

Kamil Michalski objął nowo utworzoną funkcję digital directora w Kantar Insight Poland (strukturze obejmującej Kantar Millward Brown i Kantar TNS). Wcześniej pracował m.in. w Ipsosie, Gfk Polonia i Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kamil Michalski: z Ipsosu do Kantar Insight Poland
Kamil Michalski

W Kantar Insight Poland Kamil Michalski będzie zarządzał działaniami z zakresu zarówno realizacji badań internetowych (takich jak m.in. panele czy społeczności internetowe), jak i tworzeniem strategii rozwoju badań tego typu.

Poprzednio przez 11 lat pracował w Ipsos, pełnił funkcje szefa zespołu badawczego i dyrektora ds. rozwoju badań internetowych i mobilnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki.

Wcześniej pracował m.in. w Gfk Polonia i Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. Zajmował się tam sektorami FMCG i narzędziami badawczymi w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech