PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz w kampanii Noizz.pl „Kryzys męskości?”
Jabłka i truskawki najpopularniejszymi owocami w Polsce. Wśród warzyw królują pomidory i ziemniaki
Jabłka i truskawki najpopularniejszymi owocami w Polsce. Wśród warzyw królują pomidory i ziemniaki
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)
Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)
Katarzyna Zalewska sustainability research lead w Kantarze
Katarzyna Zalewska sustainability research lead w Kantarze
Euro-Net, Ferrero i Media Expert zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią, w dół USP Zdrowie, Polkomtel i Neonet
Euro-Net, Ferrero i Media Expert zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią, w dół USP Zdrowie, Polkomtel i Neonet
„Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)
„Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)
3,5 mld USD rocznych wpływów z reklam największych platform AVOD
3,5 mld USD rocznych wpływów z reklam największych platform AVOD
Kantar: PiS popiera 28 proc. wyborców, KO - 26 proc.
Kantar: PiS popiera 28 proc. wyborców, KO - 26 proc.
Borówka i malina ulubionymi superowocami Polaków
Borówka i malina ulubionymi superowocami Polaków
Kantar przewiduje przemodelowanie komercyjnego internetu i zmianę proporcji wydatków na kampanie
Marcin Pawilno-Pacewicz rozwija projekt Kantar Marketplace
Marcin Pawilno-Pacewicz rozwija projekt Kantar Marketplace
Kantar Polska: przychody 16 proc. w dół, 5,2 mln zł straty
Kantar Polska: przychody 16 proc. w dół, 5,2 mln zł straty
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)
Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)
Kantar będzie testować kreacje reklamowe w mediach cyfrowych
Kantar będzie testować kreacje reklamowe w mediach cyfrowych
TikTok na szczycie rankingu Ad Equity Kantar
TikTok na szczycie rankingu Ad Equity Kantar
Aflofarm i USP Zdrowie zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę budżety Euro-Netu, Ferrero i Media Expert (Top10)
Aflofarm i USP Zdrowie zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę budżety Euro-Netu, Ferrero i Media Expert (Top10)
Patrycja Herbowska head of analytics practice w Kantarze
Patrycja Herbowska head of analytics practice w Kantarze
Kantar: poprawa oceny sytuacji ekonomicznej kraju i kondycji finansowej gospodarstw
Kantar: poprawa oceny sytuacji ekonomicznej kraju i kondycji finansowej gospodarstw
Koalicja Obywatelska zyskuje, a PiS traci w sondażach. "Partia rządząca zaczęła niepotrzebne bitwy na wielu frontach"
Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Kantar: KO dogoniła PiS. Minister Gliński: "prymitywna wrzutka marketingowa"
Kantar: KO dogoniła PiS. Minister Gliński: "prymitywna wrzutka marketingowa"
Kantar i TikTok współpracują przy realizacji Brand Lift Study
Kantar i TikTok współpracują przy realizacji Brand Lift Study
Carrefour i Kaufland z dużymi wzrostami reklamowymi, wydatki Biedronki 13 proc. w dół
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
Radiowa Jedynka zwiększyła wpływy z reklam o 77 proc., Trójka 28 proc. w dół (Top10)
Chris Jansen nowym dyrektorem generalnym grupy Kantar
Nike i Louis Vuitton wśród najcenniejszych marek świata
Nike i Louis Vuitton wśród najcenniejszych marek świata
O ponad 10 proc. więcej na reklamy w telewizji i radiu. Aflofarm ze spadkiem, Euro-Net i Neonet mocno w górę (Top10)
O ponad 10 proc. więcej na reklamy w telewizji i radiu. Aflofarm ze spadkiem, Euro-Net i Neonet mocno w górę (Top10)
Najcenniejsze marki świata zyskały w ciągu roku na wartości średnio o 42 proc. Na czele Amazon (Top 100)
Najcenniejsze marki świata zyskały w ciągu roku na wartości średnio o 42 proc. Na czele Amazon (Top 100)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)