PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Apple najcenniejszą marką na świecie. Microsoft wyprzedził Amazona (top 100)
Radio Zet, Żywiec i Lajkonik z najefektywniejszymi reklamami w Polsce według agencji Kantar
Radio Zet, Żywiec i Lajkonik z najefektywniejszymi reklamami w Polsce według agencji Kantar
Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
Browary ścięły wydatki reklamowe w radiu o 95 proc. Kompania Piwowarska przed Grupą Żywiec
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Polska reklama poza internetem urosła o 5 proc. Dużo więcej wydały Play i Media Expert, Euro-Net i Lidl ze spadkami
„Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)
Trzy czwarte fanów streamów najbardziej lubi oglądanie Twitcha
Kantar: 32 proc. KO; 28 proc. PiS. W Sejmie też Lewica, Polska 2050 i Konfederacja
Kantar: 32 proc. KO; 28 proc. PiS. W Sejmie też Lewica, Polska 2050 i Konfederacja
Holandia najbardziej integracyjnym krajem do pracy na świecie
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
Trendy w mediach na 2023 r. według Kantara. Internet bez cokies, AVOD, „dynamiczny product placement”
Trendy w mediach na 2023 r. według Kantara. Internet bez cokies, AVOD, „dynamiczny product placement”
Amazon najchętniej preferowanym przez konsumentów środowiskiem reklamowym
Amazon najchętniej preferowanym przez konsumentów środowiskiem reklamowym
Dzięki urządzeniom mobilnym rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej
Mniej na reklamy w telewizji. Lidl, Euro-Net, Ferrero i USP ograniczyły budżety (Top10)
234 tys. gospodarstw domowych zrezygnowało z płatnych serwisów streamingowych
234 tys. gospodarstw domowych zrezygnowało z płatnych serwisów streamingowych