W okresie od stycznia do sierpnia br. stacje radiowe zarobiły cennikowo na reklamach 6,76 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar).
Niezmiennie największe wpływy reklamowe notuje RMF FM – w omawianym okresie marketerzy wydali w tej stacji 2,2 mld zł, czyli 18,8 proc. więcej niż przed rokiem.
Wicelider zestawienia – Radio Zet – ma na koncie spadek przychodów: o 0,9 proc. w skali roku, do 1,2 mld zł. Trzeci na podium Program III Polskiego Radia zarobił na reklamach 212,2 mln zł – 1,4 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku.
Dość znacząco spadły wpływy z reklam radiowej Jedynki – o 14,9 proc. rdr , do poziomu blisko 205 mln zł.
Tok FM zarobiło na reklamach 178,9 mln zł (+9,9 proc.), Vox FM – 115,6 mln zł (-5,7 proc.), Antyradio – 98,9 mln zł (+29,3 proc.), Eska Warszawa – 98,1 mln zł (+2,3 proc.), RMF Classic – 96 mln zł (+30,2 proc.), a Eska Wrocław – 93,8 mln zł (+6,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169481008092801a ##











