Radosław Dudzic i Marcin Nagraba w Lubię to

Pracę w agencji Lubię to (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) jako creative group head zaczął Radosław Dudzic, a jako strategy planner - Marcin Nagraba. Dudzic pracował ostatnio w Leo Burnett Warsaw, a Nagraba - w VML Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Dudzic i Marcin Nagraba w Lubię to
od lewej: Marcin Nagraba i Radosław Dudzic

Radosław Dudzic w Lubię to będzie odpowiedzialny za bieżące prace działu kreacji. Wspólnie z Yurim Drabentem, dyrektorem kreatywnym agencji, będzie też dbał o rozwój współpracy z klientami.

Poprzednio Dudzic przez ponad rok pracował w dziale kreacji Leo Burnett Warsaw. Wcześniej był związany z Scholz & Friends Warszawa i JWT Warsaw. Przygotowywał kampanie dla takich marek jak m.in. Tchibo, Mercedes-Benz, Nokia, Mazda, Ikea, Vizir i Samsung.

Marcin Nagraba w agencji Lubię to będzie odpowiadał za przygotowanie i koordynację strategii komunikacji w kampaniach realizowanych dla kluczowych klientów. Przez ostatnie półtora roku pracował w VML Poland, a wcześniej m.in. w SoTrender. Realizował projekty dla takich marek jak: Winiary, Lidl, Mały Głód, KitKat, Lion, TicTac, Berlinki, Orange, PZU, Philips, mBank i Colgate.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana