Radosław Włoda dyrektorem handlowym Mobiem. W Interii zastąpiła go Dorota Wojnarowska

Nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego w agencji marketingu mobilnego Mobiem (należącej do Grupy Interia) objął Radosław Włoda. Zwolnioną przez niego funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia przejęła natomiast Dorota Wojnarowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Włoda dyrektorem handlowym Mobiem. W Interii zastąpiła go Dorota Wojnarowska
Radosław Włoda

Jako dyrektor handlowy Radosław Włoda odpowiada w Mobiem za sprzedaż i rozwój produktów reklamowych.

- Uważam, że współczesne rozwiązania mobilne mogą być dla reklamodawców narzędziem pierwszego kontaktu z użytkownikiem. Na nowym stanowisku będę mógł skupić się na poszerzaniu portfolio oferowanych usług oraz produktów - zapowiada.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/norbert-kowalski-prezes-mobiem-odeszli-eliza-durnakowska-i-marek-naruszewicz,7171109354522241a ##

Radosław Włoda z Grupą Interia jest związany od 2011 roku. Odpowiadał w portalu za rozwój i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych, poprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych.

Ogółem z branżą mediów jest związany od 25 lat. Wcześniej pracował m.in. w Eurozecie, Gruner+Jahr Polska, Optimedia, Media Express oraz w Agorze jako kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej i szefem działu wsparcia sprzedaży Gazeta.pl.

W Grupie Interia funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych objęła teraz Dorota Wojnarowska. W firmie pracuje od pięciu lat, poprzednio odpowiadała za wsparcie reklamowe dla serwisów zgrupowanych w sieci AdStyle.

Wcześniej pracowała w dziale reklamy Edipresse Polska oraz jako dyrektor segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer.

- Realizujemy coraz więcej złożonych i nowatorskich projektów, a to wymaga świeżego i kreatywnego podejścia. W związku z tym, oprócz zmian w warszawskim dziale handlowym, dynamicznie rozwija się także krakowskie content studio oraz dział produkcji wideo content, będące zapleczem realizatorskim niestandardowych projektów reklamowych - opisuje Wojnarowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu