Rafał Drosik: z IKEA Retail do Codemedia

Rafał Drosik objął stanowisko customer & data intelligence director w code.insights - nowej jednostce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia, wyspecjalizowanej w badaniach i analityce. Wcześniej pracował w IKEA Retail.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rafał Drosik przez prawie 8 lat kierował działem Market Intelligence w IKEA Retail, gdzie odpowiadał za strategie, analizy biznesowe oraz szeroko pojęte badania marketingowe.

Wcześniej doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i analiz zdobywał pracując na stanowiskach kierowniczych w dziale analiz i planowania w Polkomtelu oraz dziale marketingu i analiz Biura Reklamy TVP. Był także ekonomistą w NBP, gdzie nauczył się budować modele ekonometryczne.

Drosik jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały