Rafał i Marcin Mroczek w kampanii Panoramy Firm

Pod hasłem "Znajdziesz łatwo każdą firmę i produkt" rozpoczęła siękampanie reklamowa Panoramy Firm. W akcji biorą udział aktorzyRafał i Marcin Mroczek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa PanoramyFirm wykorzystuje wizerunek bliźniaków Rafała iMarcina Mroczek, żeby podkreślić komplementarność książkii wyszukiwarki tej marki. Dwa layouty przygotowane na potrzebydziałań promocyjnych pokazują, jak aktorzy korzystają z tegokatalogu, znajdując przedsiębiorstwa gastronomiczne i budowlane, iwcielają się w role przedstawicieli tych branż - najczęściejwyszukiwanych w Panoramie Firm. - Z doświadczenia wiemy, że znanepostacie zwiększają znajomość kampanii, a w konsekwencji rośnieużywalność naszych produktów - uzasadnia Wojciech Komosa, kierownikds. grupy produktów i komunikacji w firmie Eniro Polska, do którejnależy ta marka.

Akcja jest prowadzona w prasie (Newsweek, Wprost i tytułylokalne), internecie (gazeta.pl, Interia.pl, wp.pl i serwisynależące do Eniro Polska). Kreację kampanii - zaplanowanej do końcaroku - przygotowały agencja Opus B i działkomunikacji Eniro Polska, który koordynuje również zakupmediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych