SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reality show „Squid Game: Wyzwanie” jesienią zadebiutuje na Netfliksie. Oto zwiastun

Program oparty o serialowy hit Netfliksa zatytułowany „Squid Game” 22 listopada pojawi się w ofercie platformy. Całość składać się będzie z 10 odcinków. Udział w show weźmie 456 uczestników walczących o 4,56 mln dolarów.

„Squid Game”, Netflix„Squid Game”, Netflix

Netflix w zwiastunie „Squid Game: Wyzwanie” przedstawia 456 uczestników rywalizujących w różnych grach inspirowanych hitowym koreańskim serialem o tym samym tytule, który jest najczęściej oglądaną produkcją w historii serwisu. Uczestnicy będą konkurować w wyzwaniach znanych z serialu oraz w „zaskakujących nowych grach”, a dziesiątki z nich zostaną wyeliminowane w miarę przechodzenia przez kolejne etapy. Kolosalna pula nagród wynosi 4,56 mln dolarów.

Producentem show jest niezależne brytyjskie Studio Lambert i The Garden. W procesie produkcyjnym napotkano kilka problemów.

W brytyjskich i amerykańskich publikacjach szczegółowo opisano problemy występujące podczas kręcenia show, kiedy mróz w Wielkiej Brytanii spowodował komplikacje podczas pracy w Cardington Studios, czyli dawnej bazie Królewskich Sił Powietrznych w Bedford. Netflix potwierdził, że trzem z 456 graczy udzielono pomocy medycznej podczas realizacji zadania „Red Light, Green Light”, w którym gracze muszą uniknąć konfrontacji z groźną robotyczną lalką. Rzeczniczka platformy poinformowała wówczas, że podczas realizacji zdjęć zachowano „wszelkie odpowiednie środki ostrożności”, z kolei amerykański serwis Deadline ujawnił, że brytyjski sektor ds. zdrowia i bezpieczeństwa przypomniał producentom, aby odpowiednio zaplanowali scenariusz programu i poszczególnych zadań, ale ostatecznie zdecydował, że dalsze działania nie są konieczne.

Producentami wykonawczymi „Squid Game: Wyzwanie” są Nicola Brown (The Garden), Tim Harcourt (Studio Lambert), John Hay (The Garden), Toni Ireland (Studio Lambert), Anna Kidd, Stephen Lambert (Studio Lambert), Louise Peet, Nia Yemoh (Studio Lambert) i Stephen Yemoh (Studio Lambert).

Premiera reality show „Squid Game: Wyzwanie” odbędzie się 22 listopada na platformie Netflix.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

Dołącz do dyskusji: Reality show „Squid Game: Wyzwanie” jesienią zadebiutuje na Netfliksie. Oto zwiastun

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elemis
To była tylko kwestia czasu.
odpowiedź