SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama "Kina"

Konkurs na spot reklamowy miesięcznika "Kino"

Fundacja KINO we współpracy z organizatorami przeglądu "Jutro Filmu" ogłosiła konkurs na film reklamowy miesięcznika "KINO". Konkurs będzie częścią tegorocznego przeglądu JF i zasady uczestnictwa w nim są podobne do obowiązujących na całej imprezie, czyli: w konkursie na reklamę miesięcznika KINO mogą wziąć udział filmowcy amatorzy, którzy nie przekroczyli 35 roku życia oraz studenci szkół filmowych. Spot może być zrealizowany w technice dowolnej, jego czas projekcji nie może przekraczać 30 sekund i koniecznie musi się w nim pojawić logo miesięcznika KINO.

Filmy w systemie VHS, S-VHS, DV lub mini DV wraz z Kartą Zgłoszenia (dostępną pod adresem www.JutroFilmu.art.pl, w redakcji KINA i w Stowarzyszeniu "Pro Varsovia") można przysyłać do dnia 31 marca 2003 r. pod adresem organizatora przeglądu "Jutro Filmu": Stowarzyszenie PRO VARSOVIA
ul. Braci Załuskich 3 m. 77,
01-773 Warszawa

Nagrodą w konkursie, ufundowaną przez firmę POSITIVE CHARGE będzie 10 godzin montażu na profesjonalnym systemie edycyjnym, a premierowa projekcja nagrodzonego filmu reklamowego odbędzie się podczas tegorocznego festiwalu "Jutro Filmu".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama "Kina"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl