SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy dla Polsatu

W I połowie 2002 największe wpływy z reklam uzyskał Polsat, choć mniejsze niż w analogicznym okresie 2001. TVN zwyżka o 40%

Jak wynika z danych AGB Polska za pierwsze półrocze 2001, największe wpływy z reklamy na rynku telewizyjnym uzyskał Polsat. Stacja Solorza zarobiła 853,1 mln zł. Kolejne miejsca zajęły:

TVP1   798 432 850
TVN   734 121 280
TVP2   462 424 095
TV4   126 717 775
RTL7/TVN7   52 209 635
TVPReg/TVP3   24 485 920
TN/TVPULS   16 676 640
Tele5   12 539 450
C+   1 058 198

W porównaniu z analogicznym okresem 2001 nawięcej straciła TVP 1 ( ok. 40 mln zł) a największy wzrost zanotował TVN, który zarobił o prawie 40% więcej.

POLSAT   863 505 585
TVP1   838 762 450
TVP2   434 454 275
TVN   556 513 245
TV4   187 133 940
RTL7/TVN7   74 030 333
TN/TVPULS   7 412 570
TVPReg/TVP3   7 286 630
C+   3 594 500
( dane AGB Polska na podstawie oficjalnych cenników, bez uwzględniania rabatów)

W pierwszym półroczu 2002 zmieniła się kolejność stacji pod względem udziału w rynku telewizyjnym. Polsat spadł na trzecie miejsce a bezapelacyjnym liderem jest wciąż TVP 1.

TVP1   25.1 %
TVP2   19.9 %
Polsat   19.1 %
TVN   14.0 %
TV4   3.6 %
TVPReg/TVP3   3.1 %
RTL7/TVN7   2.5 %
TN/TVPULS   1.3 %

Udziały oglądalności w rynku telewizyjnym - 2001 I polowa roku

TVP1   24.4 %
Polsat   23.9 %
TVP2   19.2 %
TVN   13.8 %
TV4   3.6 %
RTL7/TVN7   2.6 %
TVPReg/TVP3   2.4 %
TN/TVPULS   0.3 %

Dołącz do dyskusji: Reklamy dla Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl