Reklamy w prasie i internecie wprowadzają Garnier Mineral Invisible 48h

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży antyperspirantu Garnier Mineral Invisible 48h. Akcję przygotowały firmy Publicis, Digital Wonderland i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Garnier Mineral Invisible 48h podkreśla, że produkt ten zapewnia 48-godzinną ochronę przed przykrym zapachem i wilgocią, nie pozostawiając przy tym śladów na ubraniach - zarówno białych, jak też kolorowych. Akcja opiera się na advertorialach (szczegółowo wyjaśniających działanie produktu) oraz standardowych layoutach.

Kampania obejmuje prasę („Poradnik Domowy”, „Kobieta i Życie”, „Tina”, „Glamour”, „Avanti”, „Party”, „Show”, „Viva”, „Pani Domu”) oraz internet (m.in. O2.pl, Pudelek.pl, sekcja kobieta na Gazeta.pl, Polki.pl, Wizaz.pl).

grafika

Reklamy prasowe przygotowała agencja Publicis, a internetowe - Digital Wonderland, natomiast za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style