Reklamy w prasie i internecie wprowadzają Garnier Mineral Invisible 48h

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży antyperspirantu Garnier Mineral Invisible 48h. Akcję przygotowały firmy Publicis, Digital Wonderland i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Garnier Mineral Invisible 48h podkreśla, że produkt ten zapewnia 48-godzinną ochronę przed przykrym zapachem i wilgocią, nie pozostawiając przy tym śladów na ubraniach - zarówno białych, jak też kolorowych. Akcja opiera się na advertorialach (szczegółowo wyjaśniających działanie produktu) oraz standardowych layoutach.

Kampania obejmuje prasę („Poradnik Domowy”, „Kobieta i Życie”, „Tina”, „Glamour”, „Avanti”, „Party”, „Show”, „Viva”, „Pani Domu”) oraz internet (m.in. O2.pl, Pudelek.pl, sekcja kobieta na Gazeta.pl, Polki.pl, Wizaz.pl).

grafika

Reklamy prasowe przygotowała agencja Publicis, a internetowe - Digital Wonderland, natomiast za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"