Reklamy w Radiu Kampus

Akademickie Radio Kampus 97,1 FM uzyskało koncesję na emisję 2 proc. reklam w dobowym czasie nadawania.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - na wniosek Uniwersytetu Warszawskiego - zmieniła koncesję Akademickiemu Radiu Kampus (97,1 FM). Zmiana zapisów dotyczy udziału reklam w dobowym czasie nadawania, zerowy próg obowiązujący do tej pory zamieniono na 2 % udział reklam i audycji sponsorowanych.

„Dotychczasowa misja AR Kampus – szkolenie dziennikarzy radiowych przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Studenci, którzy pierwsze kroki w eter stawiali w naszej rozgłośni w tej chwili są już wykwalifikowanymi pracownikami zdecydowanej większości stacji radiowych lokalnych i ogólnopolskich. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć możliwości szkoleniowe Radia Kampus Pion Promocji i Reklamy, który będzie szkolił studentów warszawskich uczelni w tym zakresie.” – mówi Iwona Kostka – Kwiatkowska Redaktor Naczelna Akademickiego Radia Kampus.

„Reklamodawcy sami pytają o możliwość emisji reklam na antenie Akademickiego Radia Kampus, postanowiliśmy, zatem wyjść im naprzeciw.” – dodaje Artur Lompart Rzecznik Prasowy Uniwersytetu Warszawskiego, właściciela koncesji AR Kampus.

Roczny koszt utrzymania akademickiej rozgłośni w Warszawie wynosi 600 tys. zł i jest w całości pokrywany przez właściciela – Uniwersytet Warszawski.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]