SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy wynik RMF FM

Duży spadek słuchalności radiowej "Jedynki". Coraz lepsze wyniki grupy radiowej Time

Kolejny rekord słuchalności ustanowiło radio  RMF FM - wynika z najnowszych danych instytutu SMG/KRC. W okresie kwiecieć-czerwiec 2004 udział RMF w czasie słuchania przekroczył 25%. Jest to absolutny rekord w przypadku stacji radiowych.

Gdy rośną wyniki RMF FM, traci Radio Zet. W omawianym okresie udział w rynku stacji kierowanej przez Robert Kozyrę zmniejszył się o 0,15% w porównaniu do okresu marzec-maj 2004.

Coraz słabsze wyniki osiąga też radiowa "Jedynka". Tym razem zanotowała spadek z 15,4% do poziomu 14,9%.

Swoje wyniki poprawiła grupa radiowa "Time" (Eska+Gold FM) oraz radiowa "Trójka".

Nie najlepsze wyniki notuje też sieć radiowa Agory, Ad.point i Radio Plus.

UDZIAŁ W RYNKU kwiecień 2003 : czerwiec 2003 kwiecień 2004 : czerwiec 2004
Radio RMF FM 23,21% 25,04%
Radio Zet 19,58% 21,15%
Polskie Radio Program 1 15,70% 14,91%
Grupa  Time [26] (Eska+Gold FM) 4,76% 5,98%
Polskie Radio Program 3 5,54% 5,66%
Audytorium  [17] 5,48% 4,78%
Agora [28] 4,57% 3,96%
Radio Maryja 2,44% 2,09%
Plus   [22] 1,69% 1,56%
Ad point  [8] 1,47% 1,19%
Radio Wawa 1,35% 0,64%
Radiostacja 0,49% 0,85%
Polskie Radio Program 2 0,85% 0,55%
Polskie Radio Bis 0,17% 0,22%

ZASIĘG DZIENNY kwiecień 2003 : czerwiec 2003 kwiecień 2004 : czerwiec 2004
Radio RMF FM 28,00% 29,71%
Radio Zet 24,65% 26,13%
Polskie Radio Program 1 17,28% 16,83%
Grupa  Time [26] (Eska+Gold FM) 6,45% 8,10%
Audytorium  [17] 8,70% 7,63%
Polskie Radio Program 3 7,07% 6,78%
Agora [28] 6,49% 6,01%
Radio Maryja 3,55% 3,62%
Plus   [22] 2,57% 2,44%
Ad point  [8] 1,99% 1,80%
Radio Wawa 1,85% 1,02%
Radiostacja 0,73% 1,34%
Polskie Radio Program 2 1,35% 1,06%
Polskie Radio Bis 0,40% 0,48%

źródło: SMG/KRC Millward Brown Co, Radio Track,
 IV-VI'02, IV-VI'03, IV-VI'04, TG: 15+
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowy wynik RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl