SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Relaunch marki Bols

Rozpoczęła się kampania wizerunkowo-produktowa wspierająca relaunch marki Bols Vodka należącej do firmy Bols sp.z o.o.

Komunikacja została oparta na nowym wizerunku marki opartym na claimie ‘Bols. Budzi emocje’. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki.

     

 Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska, która wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla tej marki.

Grupę docelową kampanii stanowią głównie aktywni mężczyźni, w wieku 20 – 40 lat, mieszkańcy miast, o średnich i wyższych dochodach i wykształceniu średnim i wyższym, poszukujący nowości i zwracający uwagę na marki. Działania kierowane są również do hurtowników i detalistów. Kampania prowadzona jest w punktach sprzedaży w kanale off-trade oraz w prasie handlowej. m. in. w następujących tytułach: Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca, Supermarket News, Świat Alkoholi i Total Fun.

Agencja TequilaPolska przygotowała również materiały POS do punktów sprzedaży w kanale off-trade - plakaty, maty kasowe, cashplate, obudowanie regałów, kartony itp. W najbliższym czasie planowane są kolejne działania komunikacyjne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Relaunch marki Bols

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl