Ringier Axel Springer Polska sprzedał Netii krakowskie centrum danych

Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. Onetu i szeregu serwisów tematycznych, sprzedał Netii (grupa Cyfrowy Polsat) swoje centrum danych w Krakowie. - Obecnie przenosimy nasze systemy do innego rozwiązania technicznego (rozwiązanie chmurowe), które jest zgodne z rozwojem i strategią naszej firmy - uzasadnia RASP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer Polska sprzedał Netii krakowskie centrum danych
fot. materiały prasowe

Obie firmy nie podają wartości transakcji, o której jako pierwszy poinformował „Puls Biznesu”. Sprzedane centrum danych 3,5 tys. metrów kwadratowych, posiada trzy niezależne komory serwerowe. Oprócz serwisów Ringier Axel Springer Polska obsługiwało klientów zewnętrznych

Dlaczego RASP zdecydował się je sprzedać? - Obecnie przenosimy nasze systemy do innego rozwiązania technicznego (rozwiązanie chmurowe), które jest zgodne z rozwojem i strategią naszej firmy - przekazała Agnieszka Skrzypek-Makowska, menedżer ds. komunikacji w firmie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krzysztof-majak-z-wirtualna-polska-na-szef-strona-glowna-onet-pl-daniel-bednarek-sekretarzem-redakcji,7170767484999297a ##

Rzecznik prasowy Netii Karol Wieczorek stwierdził, że przejęcie centrum danych od RASP jest częścią realizowanej przez telekom od trzech lat strategii rozwoju zaawansowanych usług informatycznych. Do Netii należały już wcześniej trzy takie centra, przy czym żadne nie działało w południowej części kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]