RL Media i Salestube z obsługą marki SuperMenu Anny Lewandowskiej

Dom mediowy RL Media i agencja SalesTube (Group One) zajmą się obsługą nowej marki Anny Lewandowskiej - cateringu dietetycznego SuperMenu. Prowadzone działania są wynikiem wygranego konkursu ofert.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spółki Group One będą odpowiedzialne za wsparcie biznesu Anny Lewandowskiej w zakresie performance marketingu, SEO, działań paid search oraz paid social.

W kolejnych etapach współpracy planowane jest skalowanie prac na inne kanały oraz ekspansja marki na całą Polskę. Obecnie firma dostarcza catering na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia i innych dużych miast.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

SuperMenu to catering dietetyczny stworzony przez Annę Lewandowską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy