RMF Classic z programem lojalnościowym

RMF Classic uruchomiło Klub Słuchaczy, który ma zrzeszać słuchaczy i miłośników marki. Ma stanowić także centrum informacji o nowych przedsięwzięciach radia, specjalnych akcjach promocyjnych, eventach, książkach, płytach i produktach polecanych przez rozgłośnię.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Jak tłumaczy nadawca "Klub Słuchaczy RMF Classic jest programem lojalnościowym, który stawia sobie za cel przyciągnięcie i zintegrowanie w jednym, najbliższym marce miejscu, licznej grupy słuchaczy zebranych do tej pory na różnych portalach społecznościowych". Pierwsze miesiące działania Klubu będą podporządkowane generowaniu nowych użytkowników, dla których przygotowano promocje i konkursów z nagrodami (w tym iPody z limitowanej serii).  

Klub RMF Classic jest oparty o specjalny serwis www zaprojektowany przez agencję Zjednoczenie.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"