RMF FM liderem słuchalności wśród osób z wysokimi dochodami, Eska z największym spadkiem

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w gospodarstwach domowych z dochodami powyżej 5 tys. zł na osobę w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Antyradio, a na czele spadków znalazła się Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w gospodarstwach domowych z dochodami powyżej 5 tys. zł na osobę w okresie od grudnia 2022 roku do lutego 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 26,5 proc. Względem poprzedniego roku zmniejszył się o 1,5 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 11,2 proc., po spadku o 2,5 pkt. proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-listopad-2022-styczen-2023-rmf-fm,7169677597223041a ##

Podium uzupełnia Antyradio, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu - o 3 pkt. proc. do 6,5 proc. Stacja awansowała z szóstej lokaty.

Eska najbardziej w dół

Z trzeciej na czternastą lokatę spadło TOK FM, którego wynik zmalał o 2,9 pkt. proc. do 6,2 proc. udziału.

Czołową piątkę uzupełnia Eska, która przed rokiem była trzecia. Stacja odnotowała największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,8 pkt. proc. do 5,1 proc. udziału.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa