RMF FM liderem w 2022 roku. VOX FM i SuperNova najbardziej w dół

W 2022 roku liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło RMF FM, a na czele spadków znalazły się VOX FM i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 31 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 1,1 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,2 proc. (udział tej stacji względem 2021 roku wzrósł o 0,1 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-iv-kwartal-2022-rmf-fm-trojka-jedynka-rekordowy-wzrost,7169718887306881a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w ub.r. wyniósł 7,5 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).

Odbicie Jedynki

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,3 pkt. proc. do 5 proc. Z czwartego na piąte miejsce spadło Audytorium 17 (w dół o 0,2 pkt. proc. do 4,5 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-o-poranku-rmf-fm-tok-fm-trojka-jedynka-oferta-ramowka,7169729092659329a ##

Wzrost słuchalności zanotowało TOK FM, którego wynik zwiększył się o 0,5 pkt. proc. do 3,2 proc. Stacja awansowała z 8. na 7. pozycję.

VOX FM i SuperNova z największymi spadkami

Z siódmego na ósme miejsce spadło VOX FM (w dół o 0,4 pkt. proc. do 3,1 proc. udziału). Sieć zanotowała największy spadek w zestawieniu - ex aequo z Radiem SuperNova, której wynik zmniejszył się do 0,7 proc. (spadek z 15. na 18. lokatę.). Radio SuperNova nadaje od 5 maja 2021 roku zastępując Radio Wawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style