RMF FM z loterią świąteczną i specjalnymi programami

RMF FM po raz kolejny organizuje grudniową loterię dla słuchaczy „Świetny Mikołaj”. W tym roku akcja wesprze dzieci znajdujące się pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Przez cały grudzień na antenie pojawiać się będą również specjalne programy.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Z początkiem grudnia RMF FM zacznie wprowadzać słuchaczy w magiczny nastrój świąt grając świąteczne przeboje i piosenki z dzwoneczkami.

Tradycyjnie 1 grudnia w RMF FM rozpoczyna się wielka świąteczna loteria „Świetny Mikołaj”. W tym roku do wygrania są dziesiątki sprzętów RTV i AGD oraz setki tysięcy złotych. Jak co roku połączona jest ona z akcją charytatywną. Przez cały okres grudniowej zabawy Świetny Mikołaj codziennie po finałach będzie dokładał 10 tys. zł do szkatułki dobrego serca. Tym sposobem radio i słuchacze RMF FM dołożą swoją „cegiełkę” do czynienia dobra przed świętami. Zebrane pieniądze zostaną przekazane na wsparcie opuszczonych i osieroconych dzieci znajdujących się pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Programy na Mikołajki w RMF FM

6 grudnia pojawią się specjalne, mikołajkowe programy. W akcji „Pod choinkę chcę Cię przeprosić” RMF FM będzie godzić skłóconych lub obrażonych słuchaczy. Na antenie pojawią się czasem zabawne, a czasem bardzo wzruszające historie rodzinne lub miłosne.

Słuchacze będą też mogli w programie „Jesteś u Mikołaja!” zgłosić z przymrużeniem oka swoich bliskich, którym zamiast prezentu należy się w tym roku rózga. Tego dnia uruchomiony zostanie też Świąteczny Mikrofon RMF FM – na mini scenie w studio gwiazdy zaśpiewają na żywo ich własne gwiazdkowe piosenki, a także dżingle stacji, SMS-y od słuchaczy czy prognozę pogody. W mediach społecznościowych trwać będzie równocześnie casting na nową Mariah Carey i George’a Michaela, w którym wyróżnieni zostaną słuchacze najlepiej wcielający się w tych dwoje piosenkarzy w ich kultowych, gwiazdkowych hitach. Zwycięzcy wystąpią na świątecznej scenie RMF FM.

10 grudnia prezenterzy RMF FM i dziennikarze „Faktów” spotkają się ze słuchaczami na wielkie, wspólne pieczenie świątecznych pierników,a 16 grudnia Pawel Jawor otworzy na jeden dzień swoje świąteczne studio w kawiarni i zaprosi słuchaczy, by opowiedzieli swoje świąteczne historie. Finał akcji – w Boże Narodzenie.

Natomiast od 19 do 23 grudnia nadany zostanie 2. sezon świątecznego radioserialu „Listy do ABCDEFG, byle nie do M.”, w którym zagra cała ekipa RMF FM w towarzystwie gwiazd.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-wywiady-kazimiera-szczuka-robert-mazurek-tomasz-terlikowski-hejt-trolle-swoje-a-my-swoje,7169738650465921a ##

Średnio o 8 proc. wzrosną ceny reklam w stacjach radiowych należących do Grupy RMF (m.in. RMF FM, RMF Classic) od stycznia 2023 roku. Nadawca wprowadza też nowe oferty i możliwości dla reklamodawców.

Spółka nadająca RMF FM i RMF24 w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 29,3 proc. do 105,68 mln zł i zysku netto z 13,97 do 17,88 mln zł.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska