RMF Maxx z nowościami w ramówce. Dołącza popularny tiktoker

Od 2 kwietnia br. radio RMF Maxx modyfikuje swoją ramówkę. Pojawią się dwa nowe programy: „Kanał nadawczy” i „Próba mikrofonu”, do zespołu dołącza też popularny tiktoker DJ Zimny Gulasz znany też jako Jano.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
RMF Maxx z nowościami w ramówce. Dołącza popularny tiktoker
Jano, fot. RMF Maxx

„Kanał nadawczy” to nowy, codzienny program popołudniowy RMF Maxx (dni powszednie 17.00-20.00) zintegrowany z social mediami i z dużym udziałem słuchaczy. W tym paśmie pojawiać się będą premiery muzyczne, nowości i propozycje do listy „Hop Bęc”. Każdego tygodnia program poprowadzi inny duet prowadzących. W kwietniu z Michałem Siwkiem gospodarzami będą Justyna Borycka, Filip Kliber i Natalia Kawałek.

„Hop Bęc Exxtra” Przemka Grabowskiego rozpoczynać się będzie o 20.00 od godzinnej, codziennej wersji notowania listy „Hop Bęc”. Pełne zestawienie 30-stu najpopularniejszych hitów wybieranych przez słuchaczy będzie nadawane w każdą sobotę od 17.00 do 20.00.

W niedziele program „Maxxreels!” (19.00-22.00) z hitami znanymi z filmików na TikToku czy instagramowych rolek poprowadzi z Filipem Kliberem popularny tiktoker Jano, czyli DJ Zimny Gulasz, który dołącza do zespołu RMF Maxx. 

Od kwietnia w stacji w każdą niedzielę można też słuchać nowego programu „Próba mikrofonu” Kariny Nicińskiej (22.00-24.00), który jest rozszerzeniem jej autorskiego podcastu o tym samym tytule dostępnego m.in. na stronie rmfmaxx.pl i na platformie RMFon.pl. W audycji pojawią się fragmenty wywiadów z artystami i artystkami polskiej sceny muzycznej o ich pracy, karierze, koncertach, najnowszych albumach, ale też o życiu prywatnym oraz nagrania debiutantów. 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały