SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF umacnia pozycję lidera

Ostatnia fala badania słuchalności pokazuje, że słuchaczy zyskały dwie największe rozgłośnie ogólnopolskie.

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu  (XII.05 – II.06) 21,3 proc. co  w stosunku do poprzedniej fali ( (XI.05 – I.06)) oznacza wzrost o  0,3 proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 18,9 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,3%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (wzrost o 0,1 proc.).

 

Słuchalność stacji radiowych

grudzień 2005 – luty 2006

 

Udział w rynku (%)

Zasięg tygodniowy

Zasięg dzienny

Stacje ogólnopolskie

Radio RMF FM

21,3% (+0,3%)

73,9%

27,1%

Radio Zet

18,9% (+0,1%)

67,2%

23,7%

Jedynka

14,7% (-0,3%)

44,1%

15,4%

Trójka

6,0% (+0,1%)

39,9%

7,1%

Radio Maryja

2,6% (-0,1%)

19,5%

3,9%

Bis Polskie Radio

0,7% (+0,3%)

8,9%

0,9%

Dwójka

0,6% (+0,1%)

24,1%

1,1%

Stacje ponadregionalne

Radio Wawa

0,9% (- 1,1%)

10,0%

1,4%

Radiostacja

0,7% (-)

5,2%

1,3%

Radio TOK FM

0,6% (+0,1%)

4,3%

1,0%

Grupy radiowe

Grupa TIME [43]

8,0%

34,8%

10,8%

Audytorium 17 [17]

5,0%

49,3%

7,3%

Grupa AGORA [26]

4,0%

26,9%

5,5%

Grupa AD.POINT [11]

1,6%

8,7%

2,6%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, grudzień 2005– luty 2006

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF umacnia pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl