SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

GlaxoSmithKline, producent środków Corega do protez zębowych, rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „9 milionów powodów”. Występuje w niej Robert Janowski, gospodarz teleturnieju „Jaka to melodia?”.

Article

Kampania podkreśla, że protezy zębowe pomagają starszym osobom cieszyć się pełnią życia. W akcji pokazywani są różni ludzie w starszym wieku realizujący swoje pasje.

Robert Janowski podkreśla, że z protez zębowych korzysta aż 9 mln Polaków, więc noszenie takiej protezy nie powinno być powodem do wstydu.

Na potrzeby akcji uruchomiono serwis 9milionowpowodow.pl, w którym dostępne są m.in. opisy bohaterów kampanii, rady dotyczące dbania o protezy i wyjaśnienia błędnych teorii o ich używaniu, a także prezentacja produktów Corega do pielęgnacji protez.

Akcja reklamowa obejmuje też współpracę z mediami będącymi jej patronami medialnymi: Radiem Pogoda, „Życiem na gorąco” i serwisem Polki.pl. Partnerami akcji są natomiast Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Psychologiczne

Robert Janowski od stycznia br. prowadzi w Radiu Pogoda autorską audycję „Najpiękniejsze melodie”. Wcześniej przez kilka lat był związany z Radiem Złote Przeboje, występował też w jego reklamach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk1
Powinien jednak reklamować implanty słuchowe. Miliony Polaków przestały słyszeć z powodu jego programów.
odpowiedź
User
grumpy (cat)
Nie wierzę własnym oczom!
odpowiedź
User
Adblock
Po to jest obecność w mediach. Cytowalność, rozpoznawalność = propozycje udziału w reklamach. Nie ma cię w mediach - nie ma bardziej dochodowych chałtur na mieście. Dla wielu robota w mediach publicznych to przede wszystkim trampolina do łapania większych profitów poza nimi. Dlatego twierdzę, że większość tego towarzystwa pracowałaby dla mediów publicznych za friko lub za znacznie mniejsze pieniądze, ale po co, skoro lemingi łykną bajeczkę, że "gwiazdom" trzeba dużo płacić, bo "rynek", bo "konkurencja". Właśnie widać, jak radzą sobie niektóre byłe gwiazdy mediów publicznych, które z nich wyleciały - krążą po portalach...
odpowiedź