SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Robert Kubica twarzą produktów Lotos Dynamic

Kierowca wyścigowy Robert Kubica został ambasadorem produktów Dynamic - submarki koncernu Lotos. Sportowiec promować będzie oleje silnikowe Quazar Dynamic oraz napoje energetyczne.

Robet Kubica i przedstawiciele Grupy Lotos na briefingu prasowym Article

Kubica, który po kilkuletniej przerwie wrócił w tym sezonie do Formuły 1, będzie firmował swoim wizerunkiem dwie grupy produktów. Pierwsza to oleje silnikowe- nowa, w pełni syntetyczna, energooszczędna i zaawansowana technologicznie seria Lotos Quazar Dynamic, przeznaczona do ochrony najnowszych silników samochodów, produkowanych od 2016 roku.

Druga kategoria to napoje energetyczne, dostępne w trzech smakach. Odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Nowości to warianty Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz SugarFree - w złotej puszce z czarnym otwarciem. Wizerunek Roberta Kubicy zastąpił na puszkach sylwetkę czarnej pantery, która od 10 lat widniała na opakowaniu napoju energetycznego Dynamic.

Napoje energetyczne są w sprzedaży na stacjach Lotos od czerwca. Paliwa trafią zaś do dystrybucji w lipcu.

Kampania promocyjna Lotos Dynamic ruszy w najbliższym czasie, obejmie głównie ATL i BTL. Na potrzeby kampanii powstała także sesja zdjęciowa i nagranie z udziałem Kubicy.

Lotos stawia na rozwój marki własnej

- Motosport jest w DNA  Grupy Lotos. Współpracujemy z kierowcami, klubami od wielu lat. Dla nas to motosport to szansa, by przekazać klientom, że mamy najwyższej jakości produkty - mówił wczoraj na briefingu prasowym Jarosław Kawula, wiceprezes zarządu ds. produkcji i handlu Grupy Lotos. - Dla Grupy Lotos stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży. Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci - dodał.

Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa przyznał także, że wedle przyjętej strategii Grupa Lotos chce podwoić marżę ze sprzedaży produktów pozapaliwowych w ciągu pięciu lat. Ważnym elementem tego planu jest nastawienie na wzrost udziałów w sprzedaży produktów marek własnych, w tym Dynamic. - Rok temu w pierwszym półroczu udziały te kształtowały się na poziomie 10 proc., jeśli chodzi o linię energetyków. W pierwszym półroczu tego roku będziemy mieli ponad 30 proc. z marki własnej w całości sprzedaży energetyków- wskazał Adam Pawłowicz.

Członek zarządu Lotos Paliwa podał również, że w pierwszych pięciu miesiącach tego roku sprzedaż energetyków na stacjach Lotos potroiła się w skali roku.

Robert Kubica wiosną tego roku podpisał z Lotosem roczny kontrakt, na mocy którego logo sponsora będzie widoczne na jego kombinezonie startowym. Polak dołączył w tym sezonie do zespołu Williams Racing jako kierowca rozwojowy i rezerwowy w zespole.

Lotos współpracował już marketingowo z Kubicą w latach 2013-2015. Wtedy wystąpił m.in. we wspólnej reklamie z zawodnikami piłkarskiej reprezentacji Polski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Kubica twarzą produktów Lotos Dynamic

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ff
Oby w tym roku wystartował w jakimś wyścigu
2 1
odpowiedź
User
Marek
Kubica nie jest kierowcą rajdowym, a wyścigowym. Podobnie jak Robert Lewandowski nie jest piłkarzem ręcznym, a nożnym.
0 1
odpowiedź
User
myśl
Kubica nie jest kierowcą rajdowym, a wyścigowym. Podobnie jak Robert Lewandowski nie jest piłkarzem ręcznym, a nożnym.
A mistrzostwo świata WRC2 to zdobył, jeżdżąc na rajdach czy po torach wyścigowych?
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing