SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ ze spadkiem wpływów i stratą

W ub.r. należąca do Roberta Lewandowskiego agencja marketingowa Stor9_ zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 18,6 proc. do 2,62 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się ze 131,1 do 140,7 tys. zł.

Robert Lewandowski, fot. polsatArticle

Stor9_ została uruchomiona w połowie 2017 roku, odpowiada za obsługę w zakresie komunikacji znanych osób. Jej pierwszymi klientami zostali Robert Lewandowski i Anna Lewandowska, na początku 2018 roku firma zaczęła pracę dla kierowcy rajdowego Kuby Przygońskiego, a pod koniec 2018 roku dla aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej.

Według sprawozdania złożonego w KRS w ub.r. przychody sprzedażowe Stor9_ wyniosły 2,62 mln zł, po spadku o 18,6 proc. z 3,22 mln zł rok wcześniej.

Koszty operacyjne firmy są nadal wyższe od jej przychodów, przy czym zmalały rok do roku z 3,35 do 2,74 mln zł, czyli o 18,4 proc. Zdecydowaną większość stanowią nakłady na usługi obce, które zmalały z 2,99 do 2,35 mln zł. Mocno spadły koszty zużycia materiałów i energii oraz koszty określone jako pozostałe.

Natomiast wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 254,4 do 325 tys. zł, do tego w ub.r. doszło 20 tys. zł na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze. W firmie na etacie były zatrudnione dwie osoby.

Strata sprzedażowa agencji zmalała ze 131,1 do 113,3 tys. zł. Natomiast wskutek 35 tys. zł kosztów finansowych strata brutto i netto pogłębiła się ze 131,1 do 140,7 tys. zł.

Większościowym wspólnikiem w Stor9_ jest należąca do Roberta Lewandowskiego spółka RL Investments, wniosła 200 tys. zł do sumy komandytowej. Natomiast Tomasz Zawiślak, wieloletni współpracownik Lewandowskiego, wniósł do tej sumy 100 zł.

Robert Lewandowski wspólnikiem w RL Media

Z kolei jesienią 2017 roku działalność zaczął dom mediowy RL Media, który zajmuje się przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta i Anny Lewandowskich. Zapowiedziano też, że w podobnym zakresie będzie obsługiwać innych znanych sportowców.

51 proc. udziałów RL Media ma holding marketingowy Group One, do którego należą też m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media. Właścicielem pozostałych udziałów jest RL Investments. W 2018 roku RL Media osiągnął 2,23 mln zł przychodów sprzedażowych i 281,2 tys. zł zysku netto.

W połowie 2018 roku Robert Lewandowski podpisał umowę z globalną agencją marketingu sportowego Lagardère Sports. Spółka odpowiada za komercyjne wykorzystywanie wizerunku piłkarza poza Polską.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ ze spadkiem wpływów i stratą

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
zarządzający agencja
odpowiedź
User
ehbuho
zarządzający agencja
A może właśnie po to ona jest by wykazywać stratę :)
odpowiedź
User
wujek
2 osoby zatrudnione na etat a reszta na śmieciówkach, wielka agencja!
odpowiedź