Spółka Roberta Lewandowskiego pokazuje zwiastun gry „Football Coach” (wideo)

Firma RL9sport Games, której wspólnikami są m.in. Robert Lewandowski i Playway, opublikowała pierwszy zwiastun gry wideo „Football Coach: the Game”. Będzie to menedżer piłkarski online z rozbudowanym trybem multiplayer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Spółka Roberta Lewandowskiego pokazuje zwiastun gry „Football Coach” (wideo)

W „Football Coach: the Game” gracz ma do wyboru różne klasy menadżerów. Każda z klas posiada własny charakter, który w wieloraki sposób wpływa na rozgrywkę.

Oprócz tradycyjnej struktury ligowej, o dowolnej porze dnia i nocy będzie mógł wyzwać na mecz rankingowy przeciwnika z drugiego końca świata, bardzo ważne będą też rozgrywki klanowe.

W grze będą również elementy arcade: użytkownik w trakcie meczu będzie mógł przejąć kontrolę nad zawodnikami w nielicznych, ale kluczowych momentach spotkania. Istotne będą też relacje z kibicami i życie prywatne menadżera.

„Football Coach: the Game” ma być grą internetową, w której gracze będą rywalizować ze sobą w trybie multiplayer. - Piłka łączy cały świat. Dlatego chciałem, aby „Football Coach: the Game” polegał na globalnej rozgrywce, grze człowieka z człowiekiem, a nie grze przeciw programowi - komentuje Robert Lewandowski.

RL9sport Games zaprasza graczy do zgłaszania własnych pomysłów do gry. - Wsłuchujemy się w głosy graczy. Niektóre opcje,  choćby rozwinięcie kwestii życia prywatnego menadżera, to właśnie ich inspiracja. Jesteśmy otwarci na kolejne sugestie. Chcemy już teraz  tworzyć społeczność wokół „Football Coach: the Game” - zapowiada Rafał Cymerman, prezes firmy

„Football Coach: the Game” ze zwiastunem, premiera w 2022 roku

Spółka RL9sport Games została założona pod koniec ub.r., 50 proc. jej akcji objął Playway, jeden z czołowych wydawców gier wideo w Polsce, wnosząc też wsparcie w zakresie marketingu i sprzedaży. Robert Lewandowski, do którego należy 20 proc. akcji, odpowiada za wsparcie zespołu projektowego w trakcie developmentu gry.

Z kolei Rafał Cymerman, który objął 30 proc. akcji firmy, zarządza zespołem projektowym, odpowiada za pełny proces developmentu.

Premierę „Football Coach: the Game” zapowiedziano na 2022 rok. Za kilka miesięcy ma też zostać ogłoszona aplikacja mobilna.

Robert Lewandowski szykuje grę z Movie Games

- Z innowacjami staram się być na bieżąco, chętnie korzystam z nich na co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi - komentował Robert Lewandowski.

Kilka lat temu Robert Lewandowski uruchomił ze wspólnikami dwie agencje marketingowe. Jesienią 2017 roku firma piłkarza kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media utworzonym przez holding marketingowy Group One (obejmujący m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media).

Kilka miesięcy wcześniej Lewandowski razem ze swoim współpracownikiem Tomaszem Zawiślakiem uruchomił agencję Stor9_, która zajmuje się głównie strategią komunikacji Anny i Roberta Lewandowskich. Natomiast na początku 2014 roku piłkarz został udziałowcem funduszu Protos VC inwestującego m.in. w startupy.

Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu ub.r. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), od ub.r. reklamuje T-Mobile Polska.

Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego, m.in. napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska oraz kawa RL9.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują