SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewandowski, Kuba Wojewódzki i Marcin Tyszka w kampanii Huawei "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo"

Rusza pierwsza od dłuższego czasu regionalna kampania wizerunkowa Huawei pod hasłem "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo". W części głównej bohaterem kampanii jest ambasador marki Robert Lewandowski, zaś działania z jego udziałem uzupełni część digitalowa z Marcinem Tyszką i Kubą Wojewódzkim. 

Article

"To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo" opowiada o ludziach, którzy na drodze d upragnionego celu napotykają różne trudności. Jednak niełatwe doświadczenia są dla nich cenną lekcją - nie wolno się poddawać, bo "przezwyciężając trudności, stajemy się silniejsi" - jak głosi przesłanie akcji.

- Marka Huawei jest w bardzo specyficznej sytuacji rynkowej, na rynku globalnym, w związku z czym wymaga specyficznej kampanii i podejścia. Mówimy o tym, że to co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo. Czasem mamy [rzucane] kłody pod nogi, trudności. Przezwyciężając je, stajemy się silniejsi. Można powiedzieć, że jest to trochę cliché, natomiast jest to insight bardzo prawdziwy, bardzo autentyczny i dotyczy tak naprawdę wszystkich - mówiła na prezentacji kampanii Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei w Polsce.

Kampania została przygotowana na 28 rynków. 60-sekundowy spot z Lewandowskim (tylko w Polsce) jest emitowany od 25 listopada w kinach (Helios, Multikino) oraz internecie, a wersja 30-sekundowa trafiła do stacji telewizyjnych. Ponadto reklamy z wizerunkiem piłkarza będą widoczne na nośniach zewnętrznych.

Uzupełnienie tych działań będą stanowić materiały wideo w digitalu (na kanałach Huawei). Wystąpią w nich fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz Kuba Wojewódzki. Będą rozmawiali o tym, jakie trudności ich ukształtowały i jak udało im się osiągnąć sukces. Start tej części akcji 1 grudnia.

Za obsługę mediową Huawei w Polsce odpowiada Wavemaker.

Lewandowscy w świątecznej kampanii Huawei

Anna i Robert Lewandowscy będą bohaterami świątecznej kampanii reklamowej Huawei, która wystartuje 1 grudnia. Akcja o charakterze produktowym będzie promować smartfona Huawei P30, słuchawki FreeBuds3 i smartwatcha GT2.

Akcja obejmie emisję spotów 15-sekundowych w telewizji i digitalu. Obok tego zaplanowano szeroką promocję w radiu,  na nośnikach w centrach handlowych, na przystankach i środkach komunikacji miejskiej.

Zdjęcia do spotów kręcono w Warszawie w wieżowcu Złota 44 w połowie października. Wyreżyserował je Marcin Filipek.

Robert Lewandowski jest ambasadorem Huawei od 2015 roku. Jego żona, trenerka Anna Lewandowska, wystąpiła w ubiegłorocznej akcji promocyjnej marki, w tym roku po raz pierwszy pojawi się w reklamie telewizyjnej Huawei.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski, Kuba Wojewódzki i Marcin Tyszka w kampanii Huawei "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
ta reklama jest w sama w sobie tak fajna, że bez Lewego by sie obroniła
5 6
odpowiedź
User
A
Oj, jakie to standardowe i miałkie. Celebryta, muzyczka, dziecko i jedziemy. Brakuje tylko kota. Smutny jest dziś rynek reklamy.
14 1
odpowiedź
User
janek
A każdy z nich z nowym iphonem w kieszeni i nie dotknąłby huawei kijem
10 0
odpowiedź
User
Badacz
Jak dziecko pyta o definicje chciwości i to jest doskonały przykład. Jak kasa sie zgadza to kazdy produkt zareklamujemy. Tylko po co sie pytam promować taka markę jak sie banknotami pali w kominku....
4 0
odpowiedź