SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski na okładce „Esquire”

W sprzedaży pojawił się wrześniowo-październikowy numer dwumiesięcznika „Esquire”, wydawany przez Marquard Media Polska. Na okładce pisma znalazł się piłkarz Robert Lewandowski.

Czytelnicy „Esquire” znajdą w magazynie artykuły o Andrzeju Stasiuku oraz Waldemarze Dąbrowskim, wywiad z Ryszardem Horowitzem o pracy fotografa, a także sylwetkę Paula McCartneya. Oprócz tego przeczytać można opowiadanie Katarzyny Puzyńskiej oraz reportaż o globalnym ociepleniu.

Bieżące wydanie „Esquire” liczy 152 stron i ukazało się w nakładzie 40 tys. egzemplarzy. Pismo kosztuje 11,90 zł.

„Esquire” zadebiutował na polskim rynku w lutym br. Pierwszy numer sprzedał się w ilości 11,8 tys. egzemplarzy (więcej na ten temat). Wydawca obniżył nakład i wprowadził zmiany w piśmie. Z magazynem współpracę podjął były redaktor naczelny „Malemena” Michał Kukawski (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski na okładce „Esquire”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ale!
Zajawka na okładce: "lanie się po mordach". Bardzo eleganckie. Redaktorzy na poziomie to i pismo dla odpowiedniej klienteli
odpowiedź