Robert Makłowicz promuje „Przyprawy dookoła świata” marki Knorr

Należąca do koncernu Unilever marka Knorr po raz pierwszy w historii wprowadziła do swojej oferty tzw. przyprawy jednorodne. Markę promuje Robert Makłowicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz promuje „Przyprawy dookoła świata” marki Knorr

Dotychczas w ofercie marki Knorr sprzedawane były głównie mieszanki przyprawowe. Po raz pierwszy w jej historii, ofertę poszerzono o tzw. przyprawy jednorodne. Jest to 20 przypraw pochodzących z różnych rejonów świata. O miejscu pochodzenia przypraw Knorr wyraźnie informuje opakowanie oraz umieszczony na nim stempel „Gwarancja kraju pochodzenia” (wraz z nazwą  kraju, z którego dana przyprawa pochodzi). Na odwrocie opakowania zamieszczono przepisy na dania inspirowane kuchnią kraju lub regionu, z którego pochodzą przyprawy.

W nowej linii znajdują się m.in. pieprz czarny z Wietnamu, kmin rzymski z Indii, goździki z Indonezji, gorczyca z Kanady, kminek z Polski, ziele angielskie z Meksyku, oregano z Turcji itp.

Produkty wspieraną są serią krótkich spotów, które emitowane są m.in. na kanałach marki Knorr w social media. Ich bohaterem jest Robert Makłowicz, krytyk kulinarny prowadzący obecnie w Food Network program „Makłowicz w drodze”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]