SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinnie, aktywnie i na luzie” w kampanii hoteli Scandic

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa hoteli Scandic. Akcję - obejmującą internet i eventy - przygotowały firmy CAM Media i Advice.

Kampania polskich hoteli z sieci Scandic - działających w Gdańsku i Wrocławiu - zachęca do korzystania z ich usług w letnie weekendy. Przekaz pod hasłem „Rodzinnie, aktywnie i na luzie” podkreśla, że hotele nie tylko oferują przestronne pokoje dostosowane do potrzeb rodziny, ale też zapewniają dzieciom specjalne kąciki zabaw i osobne menu. Natomiast layout „Eco weekend w sercu Gdańska i Wrocławia” ma symbolizować to, że w obiektach Scandic m.in. wykorzystywane jest oświetlenie LED, segregowane są śmieci, a do sprzątania używa się środków chemicznych z certyfikatem Green Globe Certification,.


Akcja reklamowa obejmuje internet (serwisy lifestyle’owe, marketingowe, ekologiczne i lokalne) oraz eventy. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała agencja CAM Media, a zakupem mediów zajęła się firma Advice.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinnie, aktywnie i na luzie” w kampanii hoteli Scandic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl