Rosną szanse na ujednolicenie badań telemetrycznych

Przedstawiciele TVP, Polsatu i TVN oraz reprezentacja reklamodawcówpod przewodnictwem Stowarzyszenia ProMarki rozmawiali pod koniecpaździernika br. o szansach i korzyściach wprowadzenia jednolitegosystemu pomiaru oglądalności w telewizji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na spotkaniu ustalono, że prace zmierzające w tym kierunku będąkontynuowane, a do współpracy zostanie zaproszone StowarzyszenieKomunikacji Marketingowej SAR. W ten sposób będzie można podjąćpróbę nie tylko ujednolicenia badań telemetrycznych, ale równieżpowołania dedykowanej instytucji, składającej się z przedstawicielinadawców, agencji oraz reklamodawców (tzw. JIC - Joint IndustryCommittee), która byłaby odpowiedzialna za wybór, zakup i kontrolęjednego dostawcy badań.

JIC to forma zorganizowania nadzoru dowolnych badań mediów,która jest rekomendowana na świecie przez World Federation ofAdvertisers (WFA). ProMarka jest członkiem WFA.

Spotkanie nadawców było następstwem listu, jaki został przesłanydo nich przez ProMarkę w lipcu br., a który wzywał ich doujednolicenia badań widowni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję