SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rosną udziały "Panoramy"

Przedstawiamy podsumowanie trzeciego wakacyjnego tygodnia.

Od kilku tygodni rosną udziały w widowni telewizyjnej głównego wydania "Panoramy", emitowanej w TVP2 o 22. Jak wynika z danych TNS OBOP w lipcu w grupie odbiorców 4+ udziały wieczornego wydania "Panoramy" wyniosły 28,5 proc., w czerwcu - 21,6 proc. a w maju - 20,5 proc. Wskaźniki te są korzystniejsze niż w tym samym czasie zeszłego roku (lipiec 2004 - 24,3 proc., czerwiec 2004 - 18,6 proc., maj 2004 - 20,4 proc.). Wyższe są również udziały w grupie odbiorców 16-49 lat, najbardziej interesującej dla reklamodawców (czerwiec 2004 - 12,6 proc., czerwiec - 2005 - 15,4 proc., lipiec 2004 - 18,2 proc., lipiec 2005 - 21,6 proc.).

Rosną także udziały "Panoramy" nadawanej o 18.30. W tym miesiącu wynoszą one 27,4 proc., a w lipcu ub. roku - 23,4 proc.

Ostatnie, duże zainteresowanie widzów "Panoramą", to oczywiście skutek wakacji ale również oferty jaką kierujemy do widzów - mówi Dariusz Łukawski - kierownik Redakcji Audycji Informacyjnych TVP2. Myślę, że to efekt przebudowy obu programów - uporządkowania ich zawartości, stworzenia stałych zespołów wydawców i prezenterów - kojarzonych z poszczególnymi wydaniami. To co najistotniejsze - to  wykorzystanie możliwości zespołu, będącego niepowtarzalnym połączeniem umiejętności doświadczonych dziennikarzy z kreatywnością i aktywnością młodych reporterów. Każdy z materiałów zawiera swoisty podpis autora, czyli st.up (krótki komentarz reportera). Każdy stara się przekazywać najważniejsze dla przeciętnego odbiorcy informacje. Nawet wielkie światowe wydarzenia - staramy się przedstawić widzom w taki sposób, by wiedzieli jaki będą miały wpływ na ich życie.  Życie nie tylko w Warszawie, ale we wszystkich miejscowościach kraju. A udaje nam się to pokazać dzięki zaangażowaniu reporterów z regionalnych ośrodków TVP. Unikamy blichtru, marketingowych fajerwerków a skupiamy się tylko i wyłącznie na informacji. Nie unikamy kontrowersyjnych tematów, ale też nie szukamy sensacji za wszelką cenę. Mam nadzieję, że stworzyliśmy solidne podstawy do dalszego rozwoju "Panoramy". Na jesień przygotowujemy niespodziankę dla naszych widzów, by program był jeszcze  bardziej atrakcyjny.   

10 najlepiej oglądanych programów w dniach 11-17.07 2005 - dane: AGB Polska
1 2005-07-17 (Sun) TVP1 CORKA MAHARADZY  4 618 315
2 2005-07-16 (Sat) TVP2 VII MAZURSKA NOC KABARETOWA  4 482 737
3 2005-07-17 (Sun) TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4 167 610
4 2005-07-11 (Mon) TVP2 PANORAMA 4 131 470
5 2005-07-17 (Sun) TVP1 TELEEXPRESS 3 771 164
6 2005-07-13 (Wed) TVP1 WIADOMOSCI 3 691 549
7 2005-07-12 (Tue) TVP1 CUD NA AUTOSTRADZIE  3 662 317
8 2005-07-12 (Tue) TVP1 POCIAG SMIERCI DO DENVER 3 545 869
9 2005-07-17 (Sun) TVP2 FAMILIADA /TELETURNIEJ/ 3 462 839
10 2005-07-11 (Mon) TVP1 O JEDEN MOST ZA DALEKO 3 432 726

10 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49

 Data Stacja Program AMR
1 2005-07-12 (Tue) TVP1 POCIAG SMIERCI DO DENVER 1 960 506
2 2005-07-16 (Sat) TVP2 VII MAZURSKA NOC KABARETOWA 1 869 986
3 2005-07-17 (Sun) TVP1 CORKA MAHARADZY /FILM FAB WLOS-NIEM/ 1 735 855
4 2005-07-13 (Wed) TVN SZCZEKI /HORROR USA/ 1 635 441
5 2005-07-11 (Mon) TVP2 PANORAMA 1 603 036
6 2005-07-12 (Tue) TVP1 CUD NA AUTOSTRADZIE  1 551 163
7 2005-07-17 (Sun) TVP1 TELEEXPRESS 1 519 702
8 2005-07-11 (Mon) TVP1 O JEDEN MOST ZA DALEKO 1 476 996
9 2005-07-17 (Sun) TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1 470 575
10 2005-07-12 (Tue) Polsat OBCY-DECYDUJACE STARCIE 1 435 357

Rynek TV
  Stacja11 -17.0704 -10.07
  TVP124,6%24,0%
  TVP221,4%20,2%
  Polsat15,616,0
  TVN13,4%13,0%
  Regionalna6,8%7,5%
  TV42,2%2,0%
  TVN71,31%1,5%
  TVN241,30 %1,76%
  TVPolonia1,14%1,18%
  Puls0,45%0,43%
  Tele 50,41%0,48%
  Polonia10,08%0,08%
  Dane dostarcza:AGB

Najchętniej oglądane programy w TVP, Polsacie, TVN, TV4 w okresie 11-17.07 2005 wg AGB POLSKA

TVP 1
1 2005-07-17 (Sun) CORKA MAHARADZY /FILM FAB WLOS-NIEM/ 4 618 315
2 2005-07-17 (Sun) SPORT /SERWIS SPORT./ 4 167 610
3 2005-07-17 (Sun) TELEEXPRESS 3 771 164
4 2005-07-13 (Wed) WIADOMOSCI 3 691 549
5 2005-07-12 (Tue) CUD NA AUTOSTRADZIE / FILM KATAS. USA/ 3 662 317
6 2005-07-12 (Tue) POCIAG SMIERCI DO DENVER /FILM THRIL.USA/ 3 545 869
7 2005-07-11 (Mon) O JEDEN MOST ZA DALEKO /DRAM.WOJ.ANG./ 3 432 726
8 2005-07-17 (Sun) SHOGUN /SER.USA/ 2 735 068
9 2005-07-13 (Wed) TANGUY /FILM KOM.FRAN./  2 730 676
10 2005-07-14 (Thu) MOJA KREW /FILM FAB.FRAN./ 2 656 333


TVP 2
1 2005-07-16 (Sat) VII MAZURSKA NOC KABARETOWA 4 482 737
2 2005-07-11 (Mon) PANORAMA 4 131 470
3 2005-07-17 (Sun) FAMILIADA /TELETURNIEJ/ 3 462 839
4 2005-07-11 (Mon) 997 MAG. KRYMINALNY 3 315 395
5 2005-07-17 (Sun) SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./ 3 298 287
6 2005-07-17 (Sun) DALEKO OD SZOSY/SERIAL/ 3 043 173
7 2005-07-17 (Sun) NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 2 937 294
8 2005-07-17 (Sun) ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/ 2 893 577
9 2005-07-15 (Fri) MARZENIA MARCINA DANCA /PROG.ROZRYWKOWY/ 2 473 758
10 2005-07-15 (Fri) KRYMINALNE ZAGADKI LAS VEGAS 2 463 159


Polsat
1 2005-07-11 (Mon) SAMO ZYCIE /SER.POL./ 2 544 334
2 2005-07-14 (Thu) PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./ 2 282 223
3 2005-07-12 (Tue) OBCY-DECYDUJACE STARCIE /FILM S.F.USA/ 2 143 074
4 2005-07-11 (Mon) PYTANIA I ODPOWIEDZI /FILM SENS.USA/ 2 047 329
5 2005-07-11 (Mon) WYDARZENIA 2 025 241
6 2005-07-14 (Thu) FALA ZBRODNI /SER. SENS. POL./ 1 946 228
7 2005-07-15 (Fri) NIEUSTRASZENI /REALITY SHOW USA/ 1 834 863
8 2005-07-17 (Sun) LEGENDA O WILKU LOBO /FILM FAB.USA/ 1 814 017
9 2005-07-14 (Thu) KTO MA RACJE? /TALK-SHOW/ 1 741 165
10 2005-07-13 (Wed) CHINATOWN /FILM USA/ 1 733 117

TVN 
1 2005-07-14 (Thu) FAKTY 2 692 839
2 2005-07-13 (Wed) SZCZEKI /HORROR USA/ 2 617 458
3 2005-07-13 (Wed) NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ 2 393 003
4 2005-07-14 (Thu) NIEMY SWIADEK / FILM THRILLER NIEM.USA ANG./ 2 295 636
5 2005-07-13 (Wed) UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ 2 152 479
6 2005-07-11 (Mon) TROJE DO TANGA /FILM KOM.AUSTR.USA/ 1 974 839
7 2005-07-17 (Sun) NIE DO WIARY /OPOWIESCI NIESAMOWITE/ 1 929 592
8 2005-07-15 (Fri) NOCNY JASTRZAB /FILM USA/ 1 874 862
9 2005-07-14 (Thu) BEZ SLADU /SER.KRYM.USA/ 1 798 608
10 2005-07-13 (Wed) W-11 WYDZIAL SLEDCZY  1 685 407


TVP3  
1 2005-07-17 (Sun) TURNIEJ ELIMINACYJNY DO M.S. 2 010 615
2 2005-07-14 (Thu) TELEKURIER 1 269 921
3 2005-07-14 (Thu) KURIER /PROG.INFO./ 1 000 068
4 2005-07-15 (Fri) STUDIO SPORT 971 768
5 2005-07-14 (Thu) PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE 891 636
6 2005-07-14 (Thu) KURIER GOSPODARCZY/WIAD.EKONOM./ 866 576
7 2005-07-13 (Wed) ECHA DNIA /PROG.PUBLIC./ 865 996
8 2005-07-17 (Sun) TELEPLOTKI /MAG.KUL./ 711 306
9 2005-07-17 (Sun) II RAJD LUNOCHODOW /REP.POL./ 697 760
10 2005-07-16 (Sat) SIATKARSKIE TANGO /REP.POL./ 694 433


* Dla TVP 3 Regionalna pominięto pasmo rozłączne   


TV4  
1 2005-07-14 (Thu) PRACUJACA DZIEWCZYNA /FILM KOM.USA/ 457 352
2 2005-07-17 (Sun) PODNIEBNY DRAMAT /FILM SENS.USA/ 446 289
3 2005-07-13 (Wed) CHCE BYC PIEKNA /TELENOW.DOK.HOL./ 389 408
4 2005-07-15 (Fri) PRAWDZIWE KOBIETY /FILM USA/ 386 434
5 2005-07-15 (Fri) PLAYBOY - GORACE USTA ZGRABNE NOGI  324 739
6 2005-07-14 (Thu) WYDARZENIA 320 388
7 2005-07-17 (Sun) SEDZIA KALOSZ /FILM KOM.USA/ 301 065
8 2005-07-15 (Fri) DAJE SLOWO /TELETURNIEJ POL./ 295 054
9 2005-07-17 (Sun) POLOWANIE NA CZAROWNICE /FILM FAB. USA/ 286 634
10 2005-07-17 (Sun) DROGOWKA /MAG.POL/ 284 170

TVN Siedem  
1 2005-07-17 (Sun) WSCIEKLA PIESC /FILM FAB.HONGKONG/ 500 122
2 2005-07-12 (Tue) ZBIEG Z ALCATRAZ /FILM SENS.USA/ 294 048
3 2005-07-17 (Sun) TAJEMNICE SMALLVILLE /SER.OBYCZ.USA/ 274 824
4 2005-07-14 (Thu) MALA KSIEZNICZKA /TELENOW. MEKSYK./ 233 421
5 2005-07-16 (Sat) PIETNO MINNESOTY /FILM FAB.USA/ 219 020
6 2005-07-15 (Fri) TELEFON /FILM SENS.USA/ 215 583
7 2005-07-12 (Tue) KREW ZA KREW /FILM THRILLER USA/ 215 213
8 2005-07-14 (Thu) POTEPIENIEC /SER.SENS.USA./ 176 467
9 2005-07-11 (Mon) BRYGADA RATUNKOWA /SER.SENS.USA./ 172 407
10 2005-07-14 (Thu) ROZPRAWA W BERLINIE /DRAM. USA/ 162 846

Dołącz do dyskusji: Rosną udziały "Panoramy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl