SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie słuchalność RMF FM, duży spadek "Jedynki"

RMF FM i Radio Zet zyskują słuchaczy, duży spadek radiowej "Jedynki", Radia Maryja i Biski.

 Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (grudzień 2006 - luty 2007) pokazuje, że początek 2007 roku należy do radia RMF FM.

Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,5 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,2 proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,6 proc. (spadek o 1,1%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (bez zmian).

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku

Grudzień-luty 2007 Grudzień-luty 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,50% 21,30%
Radio Zet 19,40% 18,90%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 13,60% 14,70%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,00% 6,00%
Radio Maryja 2,10% 2,60%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,60% 0,80%
Bis Polskie Radio 0,40% 0,70%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 0,70%
Radio TOK FM 0,90% 0,60%
Radio Wawa 0,90% 0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,70% 8,00%
Audytorium [17] 5,20% 5,00%
Grupa AGORA [28] 3,90% 4,00%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba: 23 074.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania -  straciło o 0,1 punkty proc. 

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
  Listopad-styczeń 2007 Grudzień-luty 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,60% 22,50%
Radio Zet 19,40% 19,40%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 13,50% 13,60%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,90% 6,00%
Radio Maryja 2,00% 2,10%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,60%
Bis Polskie Radio 0,40% 0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 0,90%
Radio Wawa 0,90% 0,90%
Radio TOK FM 0,80% 0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,40% 8,70%
Audytorium [17] 5,40% 5,20%
Grupa AGORA [28] 3,80% 3,90%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie słuchalność RMF FM, duży spadek "Jedynki"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl