Roszady w biurze reklamy „Super Expressu”

Izabela Ozga została dyrektorem utworzonego w biurze reklamy “Super Expressu” (Murator) działu klientów bezpośrednich, natomiast Alicja Bugajska objęła w biurze funkcję dyrektora new business.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dział klientów bezpośrednich powstał z połączenia oddziałów regionalnych biura reklamy z działem warszawskim. Izabela Ozga, która kierować będzie nową jednostką, z “Super Expressem” związana jest od ponad sześciu lat. Przez ostatnie cztery lata była dyrektorem sprzedaży działu warszawskiego.

Dotąd za oddziały regionalne odpowiadała Alicja Bugajska, która od 2011 roku piastowała funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej. Teraz objęła ona nowe stanowisko dyrektora new business w dziale współpracy z klientami agencyjnymi i strategicznymi.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Super Expressu” w kwietniu br. wyniosła 159 206 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]