Roszady w jesiennej ramówce TVN CNBC

Kanał TVN CNBC jesienią br. zmieni godziny części programów m. in. audycji „Blajer mówi: Biznes” i „Bilansu”, a emisja zaczynać się będzie już od 6.00, a nie od 7.00.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

O godz. 6.00 stacja nadawać będzie powtórki programu „Blajer mówi: Biznes”. Następnie bez zmian pokazywane będą pasma: „Pieniądze od rana” (07.00-08.00) i „Dzień na rynkach” (08.00-11.00).

„Wartość!” - program wprowadzony na antenę w sierpniu br. (więcej na ten temat) - emitowany będzie o pół godziny krócej, czyli w godz. 11.00-12.00 (dotąd trwał do 12.30). Wydłużony do dwóch godzin będzie natomiast blok „TVN CNBC CR /w czasie rzeczywistym/”, prowadzony przez Marka Tejchmana, który stratować będzie od września nie o 12.30, ale o 12.00. O 14.00 Robert Stankiewicz zaprosi na „Godzinę dla pieniędzy”, a zaraz po nim Rafał Hirsch na program „Rynki dnia” (15.00-18.00).

Od września „Blajer mówi: Biznes”, nadawany do niedawna o 11.00, zyska nową porę emisji. Na pierwszą część Paweł Blajer zapraszać będzie w godz. 18.00-19.00, druga część na antenie będzie od 20.00 do 21.00. Godzinę pomiędzy zajmie powtórka „Godziny dla Pieniędzy” oraz magazyn „Górna Półka”.

Zmiany jesienne dotyczą również kolejnych dwóch pozycji - „Bilans” emitowany będzie wcześniej, bo od 21.00 do 22.30, a „90 Minut” przesunięty zostanie na 22.30 i potrwa do północy. Dzień zamkną powtórki „Bilansu” (00.00-01.30) i „90 Minut” (01.30-03.00).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?