SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Roszady w Reader's Digest

Nowy dyrektor zarządzający w Reader's Digest

Z końcem września br. pracę w Reader's Digest zakończył Jacek Tomczuk, który pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w wydawnictwie. Od dnia 1 października 2004 r. stanowisko to objęła Bożena Chmielarczyk. Jest ona absolwentką Akademii Rolniczej w Lublinie, posiada dyplom Regent University - Virginia Beach - The School of Business Administration and Management oraz Wyższej Szkoły im. Romualda Kudlińskiego w zakresie PR. Bożena Chmielarczyk poprzednio pracowała w firmie Storck - producenta m.in.: Merci, Toffifee, Mamba, Werthers' Original, a wcześniej w McDonald's Polska oraz w Coca-Cola Poland Services.

Wydawnictwo Reader's Digest jest częścią globalnego koncernu wydawniczego, publikującego na całym świecie produkty, które informują, uczą, bawią
i inspirują. Polski oddział Reader's Digest istnieje od 1995 roku przenosząc na polski grunt najlepsze światowe wzorce sprzedaży bezpośredniej i kreując nowe na polskim rynku standardy. Wydawnictwo Reader's Digest jest szeroko znane i cenione za jakość swoich publikacji i doświadczenie w działalności marketingowej. Naszym celem jest stały kontakt z klientami i dostarczanie potrzebnych im produktów w dogodnym czasie i miejscu. Jest również członkiem-założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), które konsekwentnie promuje wysokie standardy usług i zabiega o ochronę prywatności i praw konsumentów. Według rankingu wydawców publikowanego przez dziennik "Rzeczpospolita" zajmuje 2. miejsce pod względem przychodów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Roszady w Reader's Digest

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl