Routines klientem Big Picture

Alkemie Group, do której należy marka kosmetyczna Routines, nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations, a także projekty specjalne.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Routines klientem Big Picture
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy z Routines, Big Picture opracuje i wdroży strategię komunikacji obejmującą działania w mediach. Celem jest kreowanie wizerunku Routines jako innowacyjnej marki, która oferuje produkty z najwyższej jakości surowców naturalnych. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, organizację spotkań z dziennikarzami, a także realizację akcji specjalnych, które podkreślą unikalny charakter marki, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.

Współpraca z Routines została rozpoczęta w maju tego roku i ma charakter długofalowy. Obsługą tego klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Emilia Lakhwani, PR consultant, oraz Marta Pawlikowska, PR executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, head of lifestyle communications. 

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji.

Routines to polska marka kosmetyczna, stworzona przez zespół ekspertów Alkemie Group, do której należą m.in. marki Alkmie oraz Momme

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"