Nowy program „Równi sobie” miał o 250 tys. widzów mniej niż „Kod genetyczny”. TVN przegrał z TVP2 i Polsatem

Nowy program „Równi sobie” oglądało średnio 839 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż serial „Kod genetyczny” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,28 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Nowy program „Równi sobie” miał o 250 tys. widzów mniej niż „Kod genetyczny”. TVN przegrał z TVP2 i Polsatem
„Równi sobie”; fot. TVN

Premierowe odcinki nowego cyklu „Równi sobie” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 1 marca do 12 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,03 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chylka-rewizja-serial-tvn-gdzie-ogladac-fabula-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170354285095041a ##

TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy liczne seriale, osiągała 16,65 proc. udziału. Drugi jest Polsat (filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,29 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,69 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-49 TVN był trzeci. Z kolei w grupie 16-59 lat stacja zajęła miejsce drugie.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Równi sobie” wyniosły 5,28 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-6-edycja-talent-show-tvn,7170360289069185a ##

O czym był program „Równi sobie"

„Równi sobie” to polska wersja „The Great Giveback” - formatu stworzonego przez brytyjską firmę Virgin Media. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.

Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczęły się wczesną jesienią ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ramowka-wiosna-2021-lista-programow-opinie-wideo,7170381434816129a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"