Nowy program „Równi sobie” miał o 250 tys. widzów mniej niż „Kod genetyczny”. TVN przegrał z TVP2 i Polsatem

Nowy program „Równi sobie” oglądało średnio 839 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż serial „Kod genetyczny” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,28 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Nowy program „Równi sobie” miał o 250 tys. widzów mniej niż „Kod genetyczny”. TVN przegrał z TVP2 i Polsatem
„Równi sobie”; fot. TVN

Premierowe odcinki nowego cyklu „Równi sobie” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 1 marca do 12 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,03 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chylka-rewizja-serial-tvn-gdzie-ogladac-fabula-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170354285095041a ##

TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy liczne seriale, osiągała 16,65 proc. udziału. Drugi jest Polsat (filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,29 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,69 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-49 TVN był trzeci. Z kolei w grupie 16-59 lat stacja zajęła miejsce drugie.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Równi sobie” wyniosły 5,28 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-6-edycja-talent-show-tvn,7170360289069185a ##

O czym był program „Równi sobie"

„Równi sobie” to polska wersja „The Great Giveback” - formatu stworzonego przez brytyjską firmę Virgin Media. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.

Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczęły się wczesną jesienią ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ramowka-wiosna-2021-lista-programow-opinie-wideo,7170381434816129a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia