Rozwój DD Media - zmiana siedziby

Od października 2005 nowa siedziba wydawnictwa DD Media .

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zmiana ta jest spowodowana poszerzeniem struktur oraz intensywnym rozwojem Spółki, m.in. dotychczasowy 3-osobowy dział marketingu zostaje powiększony o 7 osób, tworząc nowy Departament ds. Marketingu i Rozwoju Sprzedaży, którym zarządzają: Marcin Woszczak na stanowisku Dyrektora departamentu oraz Ewelina Bagińska (dotychczasowa marketing manager) na stanowisku Wicedyrektora.

Do podstawowych zadań nowo utworzonego działu, będzie należało wsparcie sprzedaży wszystkich produktów grupy DD Media (zarówno wydawniczych jak i dystrybucyjnych), przygotowywanie analiz, prezentacji, szkoleń działu sprzedaży oraz wsparcie procesów dystrybucyjnych (z wykorzystaniem unikalnych rozwiązań IT), działania promocyjne, public relations, zarządzanie wizerunkiem grupy, opracowywanie nowych innowacyjnych produktów.

"Chcemy być jeszcze lepiej zorganizowani, bardziej efektywni oraz profesjonalnie przygotowani do zmian, jakie zamierzamy wprowadzić w naszym portfolio usług na początku roku 2006 - mówi Morten Lindholm, prezes Spółki - tylko dzięki najlepszemu zespołowi oraz doskonałej, nowej organizacji możemy zrealizować ambitne plany w roku następnym. "

Wraz ze zmianami operacyjnymi DD Media opracowuje nowe Corporate Identity. Dotychczasowa komunikacja oparta była na podstawowym brandzie wydawniczym - gazecie Dzień Dobry. Już wkrótce strategia komunikacji ulegnie przeorientowaniu. DD Media będzie marką wiodącą - grupą medialną oferującą rozwiązania dystrybucyjne,wydawnicze i promocyjne.

Do prac nad nowym CI, DD Media zatrudniła agencję zewnętrzną - Dreamteam.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję