SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozwój DD Media - zmiana siedziby

Od października 2005 nowa siedziba wydawnictwa DD Media .

Zmiana ta jest spowodowana poszerzeniem struktur oraz intensywnym rozwojem Spółki, m.in. dotychczasowy 3-osobowy dział marketingu zostaje powiększony o 7 osób, tworząc nowy Departament ds. Marketingu i Rozwoju Sprzedaży, którym zarządzają: Marcin Woszczak na stanowisku Dyrektora departamentu oraz Ewelina Bagińska (dotychczasowa marketing manager) na stanowisku Wicedyrektora.

Do podstawowych zadań nowo utworzonego działu, będzie należało wsparcie sprzedaży wszystkich produktów grupy DD Media (zarówno wydawniczych jak i dystrybucyjnych), przygotowywanie analiz, prezentacji, szkoleń działu sprzedaży oraz wsparcie procesów dystrybucyjnych (z wykorzystaniem unikalnych rozwiązań IT), działania promocyjne, public relations, zarządzanie wizerunkiem grupy, opracowywanie nowych innowacyjnych produktów.

"Chcemy być jeszcze lepiej zorganizowani, bardziej efektywni oraz profesjonalnie przygotowani do zmian, jakie zamierzamy wprowadzić w naszym portfolio usług na początku roku 2006 - mówi Morten Lindholm, prezes Spółki - tylko dzięki najlepszemu zespołowi oraz doskonałej, nowej organizacji możemy zrealizować ambitne plany w roku następnym. "

Wraz ze zmianami operacyjnymi DD Media opracowuje nowe Corporate Identity. Dotychczasowa komunikacja oparta była na podstawowym brandzie wydawniczym - gazecie Dzień Dobry. Już wkrótce strategia komunikacji ulegnie przeorientowaniu. DD Media będzie marką wiodącą - grupą medialną oferującą rozwiązania dystrybucyjne,wydawnicze i promocyjne.

Do prac nad nowym CI, DD Media zatrudniła agencję zewnętrzną - Dreamteam.

Dołącz do dyskusji: Rozwój DD Media - zmiana siedziby

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl