RTB House otwiera biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago

Firma RTB House, specjalizująca się w technologii retargetingowej opartej na deep learningu,  rozpoczyna działalność na rynku amerykańskim otwierając biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za działalność spółki w USA odpowiadają Radosław Dobrołęcki i Gary Burtka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

RTB House obecnie obsługuje ponad 1200 klientów z 70 krajów świata – wśród nich są m.in. Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora czy Walmart.com. W marcu firma br. weszła na rynek japoński, a teraz uruchamia biura w kluczowych miastach Stanów Zjednoczonych.

- Nasze algorytmy oparte na deep learningu stają się coraz bardziej rozpoznawalne i doceniane na całym świecie, dlatego też odważnie wchodzimy na największy i najbardziej zaawansowany rynek e-commerce. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie spotka się z ogromnym zainteresowaniem i wprowadzi nową jakość na rynek amerykański - przekonuje Daniel Surmacz, COO RTB House.

Stany Zjednoczone w 2017 roku zajęły drugie miejsce pod względem zaawansowania rynku reklamy programmatic – na rynku tym 7-8 proc. reklam cyfrowych zakupiono w tym modelu. Ponadto w ub.r. USA były największym rynkiem programmatic pod względem wartości - 32,6 mld dolarów, co stanowiło 57 proc. rynku światowego. Dlatego też rynek amerykańskim jako dojrzały rynek e-commerce, stanowi ogromny potencjał biznesowy dla usług retargetingowych opartych o deep learning.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style