RTB House otwiera biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago

Firma RTB House, specjalizująca się w technologii retargetingowej opartej na deep learningu,  rozpoczyna działalność na rynku amerykańskim otwierając biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za działalność spółki w USA odpowiadają Radosław Dobrołęcki i Gary Burtka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

RTB House obecnie obsługuje ponad 1200 klientów z 70 krajów świata – wśród nich są m.in. Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora czy Walmart.com. W marcu firma br. weszła na rynek japoński, a teraz uruchamia biura w kluczowych miastach Stanów Zjednoczonych.

- Nasze algorytmy oparte na deep learningu stają się coraz bardziej rozpoznawalne i doceniane na całym świecie, dlatego też odważnie wchodzimy na największy i najbardziej zaawansowany rynek e-commerce. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie spotka się z ogromnym zainteresowaniem i wprowadzi nową jakość na rynek amerykański - przekonuje Daniel Surmacz, COO RTB House.

Stany Zjednoczone w 2017 roku zajęły drugie miejsce pod względem zaawansowania rynku reklamy programmatic – na rynku tym 7-8 proc. reklam cyfrowych zakupiono w tym modelu. Ponadto w ub.r. USA były największym rynkiem programmatic pod względem wartości - 32,6 mld dolarów, co stanowiło 57 proc. rynku światowego. Dlatego też rynek amerykańskim jako dojrzały rynek e-commerce, stanowi ogromny potencjał biznesowy dla usług retargetingowych opartych o deep learning.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych