RTB House tworzy Creatives Lab, kieruje nim Grzegorz Kłapkowski

W strukturze agencji RTB House - zajmującej się dostarczaniem technologii do marketingu internetowego - powstał Creatives Lab. To zespół skupiony na poprawie efektywności kreacji. Na czele zespołu stanął Grzegorz Kłapkowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do głównych zadań Creatives Lab należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Jednostka będzie realizować projekty we własnym zakresie oraz wspomagać AI Marketing Lab – działający przy RTB House od maja 2018 roku, zajmujący się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rtb-house-ile-zarabia-w-kraju-a-ile-za-granica-wplywy-i-zysk-w-2017-roku ##

Kreacja a wyniki kampanii

Za prace nowej jednostki odpowiada Grzegorz Kłapkowski, operational manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

- Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab - podkreśla Kłapkowski.

Na początkowym etapie zespół Creatives Lab będzie się składał z doświadczonych grafików, programistów i analityków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK