RTB House tworzy Creatives Lab, kieruje nim Grzegorz Kłapkowski

W strukturze agencji RTB House - zajmującej się dostarczaniem technologii do marketingu internetowego - powstał Creatives Lab. To zespół skupiony na poprawie efektywności kreacji. Na czele zespołu stanął Grzegorz Kłapkowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do głównych zadań Creatives Lab należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Jednostka będzie realizować projekty we własnym zakresie oraz wspomagać AI Marketing Lab – działający przy RTB House od maja 2018 roku, zajmujący się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rtb-house-ile-zarabia-w-kraju-a-ile-za-granica-wplywy-i-zysk-w-2017-roku ##

Kreacja a wyniki kampanii

Za prace nowej jednostki odpowiada Grzegorz Kłapkowski, operational manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

- Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab - podkreśla Kłapkowski.

Na początkowym etapie zespół Creatives Lab będzie się składał z doświadczonych grafików, programistów i analityków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7