Ruszyła kampania wizerunkowa Netii

Celem nowej kampanii, przygotowanej i zrealizowanej przez Scholz & Friends Warszawa, jest utrwalenie wizerunku Netii jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania opiera się na motywie lustra, w którym odbija się lepsza, bardziej nowoczesna rzeczywistość. Jest to odzwierciedleniem długookresowego pozycjonowania Netii, jako firmy stanowiącej lepszą perspektywę dla biznesu.

Media zostały zaplanowane i kupione przez dom mediowy Mediaedge:cia.

W kampanii zostały użyte media o zasięgu ogólnopolskim: telewizja (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), prasa (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, miesięczniki dla biznesu), outdoor w głównych miastach Polski oraz internet (portale horyzontalne i wortale dla klientów biznesowych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"