SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła outdoorowa kampania Hyundaia KONA Electric

Na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania samochodu Hyundai KONA Electric. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Opus B i Havas Media (Havas Media Group).

Article

Model Hyundai KONA Electric będzie promowany na billboardach w Warszawie przez wrzesień. Działania te związane są z wprowadzeniem przez koncern Hyundaia na polski rynek hybrydowego modelu KONA.

Kreację przygotowała agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

To już kolejna kampania tego importera promująca model elektryczny. W lipcu ruszyły szerokie działania promujące elektryczne modele tej marki jako samochody przyszłości.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła outdoorowa kampania Hyundaia KONA Electric

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl