SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Rzeczpospolita” sprzedaje prenumeratę na 2014 rok

Spółka Gremi Business Communication ruszyła ze sprzedażą prenumeraty dziennika “Rzeczpospolita” na 2014 rok. Jest ona dostępna w dwóch pakietach: podstawowym i plus.

Oferta prenumeraty papierowej w wersji “podstawowej” oprócz dziennika „Rzeczpospolita” zawiera nowe tematyczne dodatki redakcyjne, które będą dostępne od stycznia tylko w prenumeracie, prenumeratę magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”, dostęp do strony rp.pl oraz zniżkę na e-wydanie i aplikację mobilną „Rzeczpospolitej”.

Oferta prenumeraty papierowej w wersji “plus” dodatkowo zawiera poradniki prawne (VAT 2014, Kodeks Pracy 2014, Finanse rodzinne, Optymalizacja podatkowa), prenumeratę magazynu „Sukces”, dostęp do strony rp.pl oraz e-wydania i aplikacji mobilnej „Rzeczpospolitej”. Ponadto w ofercie jest pakiet benefitów „Bezpieczny biznes” obejmujący dostęp do raportów handlowych firmy Bisnode D&B, Serwis Ochrony Konsumenta Krajowego Rejestru Długów i kartę rabatową OpenCard, uprawniającą do 50-proc. rabatu w wybranych restauracjach w całej Polsce.

Wydawca informuje, że od stycznia 2014 r. codzienny dodatek „Prawo i Praktyka oraz tygodnik „Ekspert Księgowego” będą dostępne dla czytelników wyłącznie w prenumeracie, podobnie jak nowe dodatki „Administracja”, ”Rzecz o prawie” i „Menedżer”.

We wtorkowym wydaniu „Rzeczpospolitej” ukazało się pilotażowe wydanie dodatku „Administracja”, do środowego dołączony został dodatek „Rzecz o Prawie”. Z kolei z piątkowym numerem do czytelników trafi wydanie „Menedżera”.

„Rzeczpospolita” jest także dostępna w e-prenumeracie, która jest odzwierciedleniem pakietów prenumeraty papierowej w niższej cenie.

Kampania promująca ofertę prenumeraty na 2014 rok obejmuje radio (Trójka, Radio PIN, Radio ZET, Radio ZET Chilli, RMF FM, RMF Classic, Tok FM, Tok FM Premium), Internet (Rp.pl, Wp.pl, Interia.pl, narzędzia Xaxis) oraz tytuły wydawcy. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, media zaplanował dom mediowy Mindshare.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Rz" w sierpniu br. wyniosła 64 179 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Rzeczpospolita” sprzedaje prenumeratę na 2014 rok

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
ha ha ha same hity po prostu rzucam sie zeby kupic, zwlaszcza ze jest sukces i bloomberg :-) i super dodatki:-) jakby od ilosci zuzytego papieru zalezalo czy produkt jest cos wart
odpowiedź
User
ten nowy
dodatek prawny widzialem i nawet ciekawy
odpowiedź
User
żbik
Rzepa - Trup!
odpowiedź